  • 1. Data: 2009-05-15 20:48:18
    Temat: Nokia 6300 - jaka kabura/pokrowiec
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Przechodzone 6310i dokonało właśnie żywota i na czas do zakupu czegoś
    normalnego (czyt "na przetrwanie") musiałem zakupić jakiś telefon
    - padło na 6300. Pewnie teraz min. pół roku trzeba będzie czekać na
    E55/E52 w akceptowalnej cenie.

    W związku z powyższym poszukuję jakiejś dobrze dopasowanej kabury,
    najchętniej oryginalnej Nokii (chyba że coś innego będzie spełniało
    jeden warunek: będzie odpowiednikiem
    http://allegro.pl/item627876239_pokrowiec_kabura_now
    a_nowy_oryginalny_nokia_6310i.html
    dla 6300 :-)
    (czyli odpowiednikiem standardowej kabury Nokii dla 6210/6310(i) - numeru
    modelu nie pomnę, Google też nie pomogło)

    A wymagania opisane bardziej konkretnie to:
    * Pozioma kabura
    * Dobrze/idealnie dopasowana do telefonu (takie np. CP-150, wymienione
    w tabeli kompatybilności na stronach Nokii, jest raczej na dwa 6300 ;->
    (2x za grube i nieco za szerokie - na długość telefonu odpowiednie))
    * Bez magnesów - zamykana na velcro
    * Raczej z klipsem niż szlufką (w ostateczności szlufkę też przeżyję,
    ale rozmiaru co najmniej jak Krusell Steel Swivel Kit - to co jest w
    CP-150 nie wchodzi mi na pasek)

    Mam nadzieję, że znajdzie się tu jakiś użytkownik 6300, lub inna osoba
    z wystarczającym doświadczeniem, aby coś sensownego podpowiedzieć.

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2009-05-15 21:39:08
    Temat: Re: Nokia 6300 - jaka kabura/pokrowiec
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Politowski" news:slrnh0rl4n.2jv.sorry@trek.rallypl.eu.org

    > Mam nadzieję, że znajdzie się tu jakiś użytkownik 6300, lub inna osoba
    > z wystarczającym doświadczeniem, aby coś sensownego podpowiedzieć.

    A musowo musi być ta kaburka? Porządny futeralik nie wystarczy? - pytam się
    jako użytkownik 6300 :)

  • 3. Data: 2009-05-15 22:12:55
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <gukmee$8p4$1@news.interia.pl>
    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Jacek Politowski" news:slrnh0rl4n.2jv.sorry@trek.rallypl.eu.org

    > A musowo musi być ta kaburka? Porządny futeralik nie wystarczy? - pytam się
    > jako użytkownik 6300 :)

    A co ja z nim zrobię? ;->

    Gdybyś podał przykładowy model, to dyskusja mogłaby być bardziej
    konkretna.

    --
    Jacek Politowski