  • 11. Data: 2009-04-30 12:31:07
    Temat: Re: [Nokia E51] Brak emotikonow i inne niedogodnosci po przesiadce ze starszej Nokii
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

    > Jak masz włączony T9 to też wystarczą 3 naciśnięcia np.:
    > 2x jedynka | 1x gwiazdka

    Dzięki, to juz coś! :-)

    latet

  • 12. Data: 2009-04-30 12:36:28
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

    > A w kombinacji z gwiazdka nawet ;-( itp...

    Fakt. No to zyskalem powod, aby się zmusic do tego T9. Bo do tej pory mnie to
    odrzucało. Raczej mi to nie przyspiesza pisania, bo raz że mam juz wprawe w
    pisaniu bez tego, a dwa, ze dosc czesto uzywam roznych slow, tkorych T9 nie
    zna... No, ale może sie przemogę :)

    latet

  • 13. Data: 2009-04-30 14:01:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Latet pisze:

> [...]
    > juz wprawe w pisaniu bez tego, a dwa, ze dosc czesto uzywam roznych
    > slow, tkorych T9 nie zna... No, ale może sie przemogę :)

    Bo T9 zaczyna działać sprawnie dopiero wtedy, gdy go nauczysz pewnego
    zasobu słów, których używasz najczęściej. Do tego czasu faktycznie
    potrafi odrzucać. Znam wielu takich, którzy do dzisiaj się nie przemogli. ;)
    Tak czy inaczej ja się i tak pożegnałem z T9 na rzecz pełnej klawiatury
    QWERTY. :)

  • 14. Data: 2009-04-30 15:10:02
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Bo T9 zaczyna działać sprawnie dopiero wtedy, gdy go nauczysz pewnego zasobu
    > słów, których używasz najczęściej.

    O, to on sie uczy? Nie podejrzewalem. Myslalem, ze to sztywny slownik.

    P.S.
    A moze wiecie czy (nawet nie pytam jak) da sie do N E51 doistalowac obsluge
    innych jezykow? Nie mowie o T9, ale w ogole, aby moc pisac innymi alfabetami.

    Dzieki,

    latet

  • 15. Data: 2009-04-30 19:17:37
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Latet pisze:

    > O, to on sie uczy? Nie podejrzewalem. Myslalem, ze to sztywny slownik.

    Nie wiem jak to wygląda na tych nowych, biznesowych smartfonach, ale na
    wszystkich poprzednich komórkach jakich używałem zwyczajnie można było
    dodać wpisane słowo. Wyglądało to mniej więcej w ten sposób, że słownik
    napotykał na coś, czego nie znał, wtedy wybierałeś odpowiednią opcję z
    menu i wklepywałeś samo słowo normalną metodą - trafiało ono wtedy
    zarówno do SMSa jak i do słownika. :)
    Czy teraz w jakiś sposób to dopracowali i wszystko odbywa się bez
    potrzeby ingerencji użytkownika? Nie wiem... Słownika T9 nie jest mi
    potrzebny odkąd używam pełnej klawiatury.