  • 1. Data: 2009-05-28 16:59:07
    Temat: Nokia E51, GPS via BT, co polecacie?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Jak w temacie: który odbiornik GPS
    jest godny polecenia (dobrze, by miał
    przystępną cenę).

    Byłoby miło, gdyby na bateriach pociągnął
    cały dzień ;-) Poza autem, chciałbym
    go wykorzystać również przy rowerze.

    pbjs

  • 2. Data: 2009-05-28 17:01:41
    Temat: Re: Nokia E51, GPS via BT, co polecacie?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    pbjs pisze:
> [...]
    > jest godny polecenia (dobrze, by miał
    > przystępną cenę).
    >
    > Byłoby miło, gdyby na bateriach pociągnął

    qstarz bt-q1000 - logowanie - czas działania do 25 godzin. Jeśli ma
    pracować jako nawigacja po BT, to nie wiem, ale 12 godzin powinien
    wytrzymać.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-29 07:44:54
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl>

> [...]
    > jest godny polecenia (dobrze, by miał
    > przystępną cenę).
    >
    > Byłoby miło, gdyby na bateriach pociągnął

    Dedykowanym jest fabryczny moduł Nokia LD-3W. Ponieważ można go nabyć za
    rozsądną cenę, mam prośbę do użytkowników o opinię.

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2009-05-29 10:19:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    olo pisze:

    > Dedykowanym jest fabryczny moduł Nokia LD-3W. Ponieważ można go nabyć za
    > rozsądną cenę, mam prośbę do użytkowników o opinię.

    Nie wiem, jak długo działa (ten qstarz występujący także jako Pentagram
    jest jednym z najdłużej działających modułów), ale przynajmniej jedna
    ładowarka mniej do noszenia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-29 11:08:46
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik ""Paweł W.""

    > Nie wiem, jak długo działa (ten qstarz występujący także jako Pentagram
    > jest jednym z najdłużej działających modułów), ale przynajmniej jedna
    > ładowarka mniej do noszenia.

    No i możliwość żonglowania bateriami, o ile ma się oczywiście topikową E51
    lub inny model noki zasilany BLC-5. Użytkownicy na forach chwalą no i cena
    zeszła już do rozsądnego poziomu.

    pzdr
    olo

  • 6. Data: 2009-05-29 11:45:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    olo pisze:

    > No i możliwość żonglowania bateriami, o ile ma się oczywiście topikową
    > E51 lub inny model noki zasilany BLC-5. Użytkownicy na forach chwalą no
    > i cena zeszła już do rozsądnego poziomu.

    Qstarz chodzi na BLC-5, między innymi dlatego go kupiłem. Co prawda
    ładować się nie da zasilaczem od Nokii, ale przełożyć i naładować w
    telefonie już się da. Trochę komplikuje to sprawę, ale nadal jedna
    ładowarka do noszenia mniej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-29 13:15:58
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    olo natekścił posta gvo3tl$i7d$...@a...news.neostrada.pl:

    > Dedykowanym jest fabryczny moduł Nokia LD-3W. Ponieważ można go nabyć
    > za rozsądną cenę, mam prośbę do użytkowników o opinię.

    bez kłopotu działa cały dzień.
    trzymam w aucie i jednocześnie traktuję jako zapasową
    stację ładowania - z ładowarki samochodowej.
    Na trasie na ładowarce wisi telefon (E50), a moduł biega na baterii.
    Zdarzało się, że zapomniałem moduł wyłączyć, a rano dalej chodził.
    Nie gadał przez BT to i nie marnował prądu.

  • 8. Data: 2009-06-03 17:25:03
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    Nie wiem jak Nokia LD-3W ale nowszy LD-4W dziala 11 godzin po 1 godzinnym
    ladowaniu.
    Dziala bez zastrzezen - 1-3 minuty lapie sygnal ale potem trzyma go bardzo
    dobrze.

    --
    F.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4127 (20090603) __________

  • 9. Data: 2009-06-04 06:43:06
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "olo"

    > No i możliwość żonglowania bateriami, o ile ma się oczywiście topikową E51
    > lub inny model noki zasilany BLC-5. Użytkownicy na forach chwalą no i cena
    > zeszła już do rozsądnego poziomu.

    Przetestowałem organoleptycznie:
    1. E51 ma akumulator BP-6MT więc z atutów tylko ta sama ładowarka.
    2. Działa bez zarzutu, ale w moim przypadku 12 godzinna delegacja w tym 6
    godzin w Intercity i dość intensywne telefonowanie wyczerpała się bteria w
    E51. Producent dekalruje dla tego moduło czas > 22 h i 400 h czuwania.

    pzdr
    olo

  • 10. Data: 2009-06-04 06:53:57
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On May 28, 6:59 pm, pbjs <p...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak w temacie: który odbiornik GPS
    > jest godny polecenia (dobrze, by miał
    > przystępną cenę).

    Zwracaj uwagę przede wszystkim na procesor. Tańsze procesory np. Atlas
    dłużej szukają sygnału, sa mniej czułe i częściej tracą orientację.

    > Byłoby miło, gdyby na bateriach pociągnął
    > cały dzień ;-) Poza autem, chciałbym
    > go wykorzystać również przy rowerze.

    Prawie każdy moduł da radę (ja mam taki noname za mniej niż 100zł i
    bez problemu), ale E51 nie wytrzyma może ze 2h na podświetleniu a bez
    4. Tak więc nie jest to istotny parametr.

    --
    ZZ@private