  • 1. Data: 2009-05-28 13:13:04
    Temat: Plus - oplata za rachunek szczegolowy
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wraz z informacją o nowym regulaminie jest też informacja
    o zmianie w cenniku, "Rachunek szczegółowy standardowy" od
    1. lipca ma kosztować 5zł/miesiąc. Czyli po ludzku, spis
    rozmów nie będzie bezpłatny. Nie wiem czy dotyczy to
    tylko papierowego czy dostępnego przez ebok.pl też?

    a.

  • 2. Data: 2009-06-01 19:12:18
    Temat: Re: Plus - oplata za rachunek szczegolowy
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > rozmów nie będzie bezpłatny. Nie wiem czy dotyczy to
    > tylko papierowego czy dostępnego przez ebok.pl też?

    Tylko tego zamowionego poczta do domku, na stronie bezplatnie
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-06-05 14:40:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy nowowprowadzona opłata za biling wysłany pocztą obejmuje też usługę prefiks 1069
    ?
    JaC

    -----