  • 1. Data: 2009-04-21 07:38:18
    Temat: Przeniesienie nr ERA -> PLAY
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Witam

    Moja umowa w Erze kończy się 24.05.2009r. i biorąc pod uwagę fakt, że
    najbliższa rodzinka ma telefony w Play, przenoszę nr do tej sieci i chce
    skorzystać z Play Fresh.

    Otrzymałem z Ery potwierdzenie rozwiązania umowy z przeniesieniem nr i o
    ile informacja o 50 zł., które muszę zapłacić za przeniesienie nr mnie
    nie zaskoczyła, to TO, że do 23.06.2009r. mam zawrzeć umowę z nowym
    dostawcą, trochę mnie zmartwiła.

    Jak mam to rozumieć? Jeżeli nie podpiszę umowy abonamentowej, to nr
    przepada? Przecież nie mam jak podpisać umowy na Play Fresh :(

    - Adrian

  • 2. Data: 2009-04-21 08:01:36
    Temat: Re: Przeniesienie nr ERA -> PLAY
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "adrian" <a...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak mam to rozumieć? Jeżeli nie podpiszę umowy abonamentowej, to nr
    > przepada? Przecież nie mam jak podpisać umowy na Play Fresh :(

    Przenieś najpierw do taktaka, a nastepnie do fresza. Będą mniejsze
    komplikacje.

    tl

  • 3. Data: 2009-04-21 08:51:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przenieś najpierw do taktaka, a nastepnie do fresza. Będą
    > mniejsze komplikacje.

    Ale po co ? Zapis ustawowy jest co prawda jaki jest, ale jaki
    interes ma Play zeby utrudniac ?
    Czy moze Era ma ? Ale to znow Play powinien klientowi ulatwic.

    A pre-paid to tez jest umowa. Ja place, operator sie zobowiazuje
    laczyc ..

    J.

  • 4. Data: 2009-04-21 08:59:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przenieś najpierw do taktaka, a nastepnie do fresza. Będą mniejsze
    > komplikacje.

    Heheheh, "mniejszse"
    LOL.

  • 5. Data: 2009-04-21 09:58:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    adrian wrote:
> [...]
    >
    > Jak mam to rozumieć? Jeżeli nie podpiszę umowy abonamentowej, to nr
    > przepada? Przecież nie mam jak podpisać umowy na Play Fresh :(

    Ale "zawrzeć umowę" we Freshu możesz ;-)
    Kolejny krok to spacer do Playa i złożenie stosownego wniosku. Ponieważ
    zgodę dawcy już masz, prawdopodobnie od razu dostaniesz starter. W
    najgorszym przypadku czeka Cię kolejny spacer w okolicach dnia
    wyłączenia numeru w erze.

    M.

  • 6. Data: 2009-04-21 10:43:10
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> [...]
    > zgodę dawcy już masz, prawdopodobnie od razu dostaniesz starter. W
    > najgorszym przypadku czeka Cię kolejny spacer w okolicach dnia

    przenosiłem z TT do Play, bez problemu 7 dni i dwa razy w Play
    az

  • 7. Data: 2009-04-21 11:22:11
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 09:38:18 +0200, adrian napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak mam to rozumieć? Jeżeli nie podpiszę umowy abonamentowej, to nr
    > przepada? Przecież nie mam jak podpisać umowy na Play Fresh :(

    Zakup gazety w kiosku to także zawarcie umowy (i jednoczesna jej
    realizacja), tylko nie musisz się nigdzie podpisywać.

    Idź do Play, zawszesz umowę na Fresh bez problemu - każdy przenoszący numer
    ją zawiera.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 8. Data: 2009-04-22 08:01:59
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    (...)
    > Idź do Play, zawszesz umowę na Fresh bez problemu - każdy przenoszący numer
    > ją zawiera.

    Ok, thx za info, zobaczę jak sytuacja sie rozwinie :D
    Ciekawe czy Era coś mi jeszcze będzie mącić w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    - Adrian