  • 1. Data: 2009-08-11 08:50:41
    Temat: Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?

    Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
    czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?

  • 2. Data: 2009-08-11 10:25:08
    Temat: Re: Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
    > czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
> [...]

    Nie sądze aby tydzień wytrzymał

    moja E51 ok 30min rozmow dziennie
    kilka razy email + voip via fring przez ok 20min dziennie

    i starcza na 2dni

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-11 11:58:43
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > moja E51 (...)
    > i starcza na 2dni

    To i tak spoko - chyba masz ją dość krótko :). Swoją drogą to nie ma co
    porównywać baterii E52 do E51. Ta nowa ma być kamieniem milowym. Osobiście
    też jestem ciekaw jak to wypadnie w rzeczywistości. Może pożałuję wyboru
    E75...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 4. Data: 2009-08-11 17:50:10
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Nie sądze aby tydzień wytrzymał
    >
    > moja E51 ok 30min rozmow dziennie
    > kilka razy email + voip via fring przez ok 20min dziennie
    >
    > i starcza na 2dni

    Też mam E51, więc takie gdybanie mogę sobie sam zapewnić. Celowo pytanie
    skierowałem do posiadaczy E52, bo chodzi mi o PRAKTYCZNE obserwacje.

    Poza tym bateria jest chyba największą różnicą między E51 a E52 (E55). W E52
    ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh). W E51 deklarowany
    czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

  • 5. Data: 2009-08-11 18:01:40
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh).

    No i mają to b yć różne technologie

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 6. Data: 2009-08-12 07:50:18
    Od: rekowka <r...@g...com>

    On 11 Sie, 08:50, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
    > Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?
    > Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
    > czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
    Tez sie nad tym zastanawialem ale to chyba jest bardzo indywidualne,
    jak komu wytrzyma telefon- kazdy uzytkuje inaczej (inny zasieg, czas
    rozmow, testowanie na poczatku i zabawa dopoki sie nie znudzi)
    Przypuszczam ze wytrzyma dwa razy tyle tzn. Jak komus E51 wytrzymywala
    2dni to E52 wytrzyma ze 4dni a jak ktos malo kozysta i bateria w E51
    starczala mu na 4dni to pewnie E52 da rade z 8

  • 7. Data: 2009-08-12 08:04:20
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Poza tym bateria jest chyba największą różnicą między E51 a E52 (E55). W
    > E52
    > ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh). W E51
    > deklarowany

    a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje telefon

    > czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

    no to sobie podziel i będziesz miał wynik

  • 8. Data: 2009-08-12 10:00:49
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje
    > telefon

    A czy ja gdzieś zapytałem, ile mi będzie wytrzymywała? Zadałem proste
    pytanie do *użytkowników*, ile im wytrzymuje - jak widać, niektórym nadal
    trudno to zrozumieć.

    > no to sobie podziel i będziesz miał wynik

    Teoretykom dziękuję, postoję.

  • 9. Data: 2009-08-12 15:30:52
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje telefon

    A czytałeś posta kolegi ? nie dosyć że nie znasz odpowiedzi to jeszcze
    nerwowo reagujesz jak ktoś ci zwróci uwagę

    > no to sobie podziel i będziesz miał wynik

    daj sobie spokój

  • 10. Data: 2009-08-13 10:59:05
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
    > czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?

    Witam,
    używam Nokię E52 od czterech dni. Poprzednio miałem E66 i bateria była
    kiespka - musiałem ładować ją czasami nawet codziennie.
    Obecnie po czterech dniach "spokojnego" używania E52 bateria spadła
    dosłownie tylko o dwie kreski!!!.
    Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB,
    automatycznie jest on doładowywany. Mimo to uważam, że telefon, w
    przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie
    pod względem baterii.

    Pozdrawiam
    Jarek