  • 1. Data: 2003-01-19 13:25:12
    Temat: Wymiana routerow do Neo+ i iDSL
    Od: "Gilder" <g...@i...pl>

    Czy ktos zna może harmonogram wymiany routerkow, bo udalo mi sie dowiedziec
    ze wymiana bedzie trwala od konca stycznia do konca marca i ze bedą to nowe
    ERICSSONY, miejmy nadzieje,że tak jak w przypadku SDI bedą się dobrze
    spisywac.
    Interesuje mnie kiedy nastapi wymiana w katowicach.

  • 2. Data: 2003-01-19 15:45:17
    Temat: Re: Wymiana routerow do Neo+ i iDSL
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >spisywac.
    >Interesuje mnie kiedy nastapi wymiana w katowicach.

    Hmm... Ja bym dal sobie paznokcie obciac, ze wymieniac mieli/maja soft
    w routerach lucenta a nie routery lucenta na routery ericssona...

    januszek

  • 3. Data: 2003-01-19 15:45:24
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Gilder" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spisywac.
    > Interesuje mnie kiedy nastapi wymiana w katowicach.

    Buahahaha.
    Ja to sa Ericssony to wymiana zacznie sie moze we wrzesniu :)))

    P/

    P.S. w 2004 :)

  • 4. Data: 2003-01-19 20:30:10
    Od: G...@f...onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 19 Jan 2003 15:45:17 +0000 (UTC) I had a dream that januszek
    <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
    >Hmm... Ja bym dal sobie paznokcie obciac, ze wymieniac mieli/maja soft
    >w routerach lucenta a nie routery lucenta na routery ericssona...

    Mieli. Zmieniali soft wielokrotnie, soft na modemach też.
    Jak widać g... to dało, więc zmieniają rutery. I dobrze.
    Mam nadzieję, że kontrakt z tym debilnym Lucentem był taki, że nie dość,
    że TPSA odzyska całą kasę, to jeszcze dostanie coś ekstra.

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 5. Data: 2003-01-21 18:35:14
    Od: "-=Kil-R=-" <w...@w...pl (USUN TO)>

    Z tego co czytałem w eleinfo to na rutery Juniper ....dostarczone przez
    Ericsson

    W.

  • 6. Data: 2003-01-22 10:02:23
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "-=Kil-R=-" <w...@w...pl (USUN TO)> napisał w wiadomości

    > Z tego co czytałem w eleinfo to na rutery Juniper ....dostarczone przez
    > Ericsson

    Nooo taaaaak... jezeli te same Ericsson wklada w polki SDI 2.0, to zycze
    powodzenia...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 7. Data: 2003-01-22 14:58:29
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0lpk3$6os$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "-=Kil-R=-" <w...@w...pl (USUN TO)> napisał w wiadomości

    > Nooo taaaaak... jezeli te same Ericsson wklada w polki SDI 2.0, to zycze
    > powodzenia...

    AFAIK w polkach HiS 2.0 (bo o polkach SDI nie slyszalem)
    sa routery Allied Telesyn.

    Michal Letowski

  • 8. Data: 2003-01-22 17:11:46
    Od: "-=Kil-R=-" <w...@w...pl (USUN TO)>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in message

> [...]
    > wiadomości news:b0lpk3$6os$1@news.tpi.pl...

    > AFAIK w polkach HiS 2.0 (bo o polkach SDI nie slyszalem)

    No tak....... ale jednak JUNIPER ... to zdecydowanie "wyzsza polka" !!!

  • 9. Data: 2003-01-23 07:05:00
    Od: "Tomasz Lam" <l...@w...to.pl>

    Użytkownik "Gilder" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nowe
    > ERICSSONY, miejmy nadzieje,że tak jak w przypadku SDI bedą się dobrze

    W Szczecinie (a może Bydgoszczy, bo tam jesteśmy wpięci - paranoja)
    przewidziany termin to połowa marca :(

    TLZ

  • 10. Data: 2003-01-24 13:10:43
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    G...@f...onet.pl (Grzegorz Janoszka) wrote in
    edu.pl:

> [...]
    > Mam nadzieję, że kontrakt z tym debilnym Lucentem był taki, że nie
    > dość, że TPSA odzyska całą kasę, to jeszcze dostanie coś ekstra.

    smiem watpic, ze to akurat lucent w tym przypadku jest az tak paskudny, ale
    to tylko moje ciche dywagacje.

    --
    M.