  • 1. Data: 2012-06-09 05:45:37
    Temat: Kto kupi konającą Nokię?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ci co tak się tu niedawno podniecali premierą Lumni 900
    co to miała zagiąć nie tylko iPhone ale i wszystkie Androidy
    Samsunga już pewnie wiedzą że okazała się niewypałem
    i mimo dużych nadziei okręt o nazwie Nokia tonie szybko...

    Przy nieustannie spadających cenach jej akcji coraz łatwiej
    jest kupić pakiet kontrolny i pozbawić ich autonomii...

    Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?

    Microsoft który pozazdrościł Googlowi zakupu Motoroli?
    Czy może Samsung, który skonsumuje patenty Nokii,
    przejmie ich biura designerskie aby wreszcie móc coś
    wyprodukować niepodobnego do iPhone i przy okazji
    upewni się że słuch o Nokii zaginie?

    Jak obstawiacie?
    Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

  • 2. Data: 2012-06-09 08:18:37
    Temat: Re: Kto kupi konającą Nokię?
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > upewni się że słuch o Nokii zaginie?
    >
    > Jak obstawiacie?
    > Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

    A co Cię w tym martwi..masz udziały?
    :)))))

  • 3. Data: 2012-06-09 13:16:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tatko" <e...@o...pl> wrote in message

    > A co Cię w tym martwi..masz udziały?
    > :)))))

    Nie mam, ale interesują mnie te tematy "komórkowe" a Ciebie nie?

  • 4. Data: 2012-06-09 14:14:41
    Od: "F.J." <F...@k...edu.pl>

    >Nie mam, ale interesują mnie te tematy "komórkowe" a Ciebie nie?
    'teraz każdy Prawdziwy polak interesuje się piłka

    FJ

  • 5. Data: 2012-06-09 14:27:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "F.J." <F...@k...edu.pl> wrote in message
    > 'teraz każdy Prawdziwy polak interesuje się piłka

    Tylko taki Polak, który ma jednowątkowy i monotematyczny
    system operacyjny... :-)

  • 6. Data: 2012-06-09 15:13:20
    Od: "F.J." <F...@k...edu.pl>

    >Tylko taki Polak, który ma jednowątkowy i monotematyczny

    nie Prawdziwy polak kibisuje naszym albo Rosjanom (słowianie)

    FJ

  • 7. Data: 2012-06-09 17:37:13
    Temat: Re: Kto kupi konaj?c? Noki??
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.06.2012 15:13, F.J. pisze:

    > nie Prawdziwy polak kibisuje naszym albo Rosjanom (s?owianie)

    kolina, wypierdalaj.

  • 8. Data: 2012-06-09 19:49:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > kolina, wypierdalaj.

    No i zepsules. A pszemus sie tak podniecil.

  • 9. Data: 2012-06-09 21:47:33
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-09 05:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > Samsunga już pewnie wiedzą że okazała się niewypałem
    > i mimo dużych nadziei okręt o nazwie Nokia tonie szybko...

    Nie wyszło im ale mają dużą szansę na tel. dla ludu czyli osoby starsze
    + dzieciaki chcący mieć pierwszy telefon bo desingn jest fajny.

    > Przy nieustannie spadających cenach jej akcji coraz łatwiej
    > jest kupić pakiet kontrolny i pozbawić ich autonomii...
    >
    > Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?

    MS ?? choć nie wiem czy jest zainteresowany w taki interes, warto bo
    Nokia ma/miała markę + patenty ale czy warto inwestować w obecnie
    niszową markę.

> [...]
    > przejmie ich biura designerskie aby wreszcie móc coś
    > wyprodukować niepodobnego do iPhone i przy okazji

    Było by to wyjście choć z tym kopiowaniem to jak wiesz nie zgodzę się i
    nie ciągnij tego dalej :)

    > Jak obstawiacie?
    > Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

    Jeszcze HTC ale ich nie stać.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 10. Data: 2012-06-10 13:23:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 21:47:33 +0200, Chris napisał(a):
    > MS ?? choć nie wiem czy jest zainteresowany w taki interes, warto bo
    > Nokia ma/miała markę + patenty ale czy warto inwestować w obecnie
    > niszową markę.

    To ma dalsze reperkusje - jak nie kupi ... czy ktos bedzie zainteresowany
    WM ? Moze lepiej kupic/zainwestowac.

    Tak czy inaczej - symbian nie ma przyszlosci ? :-)

    > Jeszcze HTC ale ich nie stać.

    Facebook ostatnio bogaty ...

    J.