  • 1. Data: 2011-11-09 20:02:39
    Temat: Nowa bielizna
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Na targach w Mediolanie przedstawiono nowego tryjumfa z kategorii
    adwenczer.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2011/November/nov0911-milan-show-video-triu
    mph-tiger-explorer-1200/

    Albo
    http://satanizm.eu/blonDynka-robi-to-Na-Cmentarzu

    Wszystko fajnie, ale ceeeeena...

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 2. Data: 2011-11-10 10:11:34
    Temat: Re: Nowa bielizna
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-09 21:02:39 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

> [...]
    >
    > http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2011/November/nov0911-milan-show-video-triu

    No ale ile kosztują Buma GS, Multistrada, czy inna Terefere?
    Na razie jest mało szczegółów, ale to "adventure" to mi wygląda tak
    trochę na wyrost.

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-11-10 16:02:37
    Od: siinski <j...@g...com>

    I znowu pismaki rzucą się go testować na wszystkie sposoby i
    porównywać z GS-em i Multistradą a wynik tego będzie taki że znowu ten
    wstrętny i nieładny GS jest naj:))A nawiasem mówiąc w przyszłym roku
    jak jaskółki ćwierkają jest spodziewany nowy GS 1300.