  • 11. Data: 2006-06-16 09:46:50
    Temat: Re: Nowa strona GTS-u
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Wlochaty napisał(a):

    > radiolinia GTSu i niestety wydaje sie ze to jest najlepsza opcja ;/
    > Nie wiem od kiedy dokladnie GTS ma swiatlo od TKT w tym rejonie, ale w

    GTS dzierżawi światełko i podłącza Klientów w sensie łącz od marca 2006
    i od tego czasu się przypadkiem sypie światełko TKT. Oczywiście obie
    sprawy są nie związane. Ewentualnie że sypało się też wczesniej, ale ci
    co mieli internet z TKT w Częstochowie siedzieli cicho.

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-06-16 10:24:56
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawy są nie związane. Ewentualnie że sypało się też wczesniej, ale ci co
    > mieli internet z TKT w Częstochowie siedzieli cicho.

    Pozwole sobie zadac jeszcze jedno pytanie: ile jest prawdy w tym, ze w tych
    rejonach masowo wszyscy zostawiaja TKT na rzecz GTS ? Na kazdym kroku o tym
    slysze...

    pozdr
    Wlochaty

  • 13. Data: 2006-06-16 10:38:02
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Wlochaty napisał(a):

    > Pozwole sobie zadac jeszcze jedno pytanie: ile jest prawdy w tym, ze w tych
    > rejonach masowo wszyscy zostawiaja TKT na rzecz GTS ? Na kazdym kroku o tym
    > slysze...

    duza czesc klientow TKT w wezle czestochowa przeszla na GTS

  • 14. Data: 2006-06-16 10:40:32
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    crazy bejbi napisał(a):
> [...]
    > sprawy są nie związane. Ewentualnie że sypało się też wczesniej, ale ci
    > co mieli internet z TKT w Częstochowie siedzieli cicho.

    Światełko sypie się ciut wcześniej niż wejście GTS do nas

  • 15. Data: 2006-06-16 14:12:44
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > Światełko sypie się ciut wcześniej niż wejście GTS do nas

    Może ktoś w okolicy buduje sobie sieć i przypadkiem "pożycza" sobie
    światełko od TKT...

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 16. Data: 2006-06-16 14:39:16
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Wlochaty napisał(a):

    > Ja tam slysze ze wszyscy z TKT przechodza do GTSu, zastanawiam sie tylko po
    > co, skoro jesli padnie swiatlo TKT to GTS tez lezy. W Zawierciu jest
    > radiolinia GTSu i niestety wydaje sie ze to jest najlepsza opcja ;/
    > Nie wiem od kiedy dokladnie GTS ma swiatlo od TKT w tym rejonie, ale w
    > zeszlym roku nie bylo prawie zadnej awari, a od stycznia non-stop.

    w 2005 TKT miala ze dwie kradzieze swiatla ze czestochowa lezala i kwiczala.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 17. Data: 2006-06-16 14:40:39
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Wlochaty napisał(a):
    > Pozwole sobie zadac jeszcze jedno pytanie: ile jest prawdy w tym, ze w tych
    > rejonach masowo wszyscy zostawiaja TKT na rzecz GTS ? Na kazdym kroku o tym
    > slysze...

    Duzo odeszlo od TKT i przeszli do firmy "P...." ktora odsprzedaje GTS'a.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 18. Data: 2006-06-16 16:19:04
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski wrote:

    > Duzo odeszlo od TKT i przeszli do firmy "P...." ktora odsprzedaje GTS'a.

    jest jeszcze jedna firma na P, która odsprzedaje ATM od TPsa, jeżeli GTS
    nic nie zrobi to może stracić klientów w Częstochowie.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 19. Data: 2006-06-19 14:03:00
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > ja dziś poznałem nową stronę GTS'u... Sponsorowaną przez awarie...
    > Jestem klientem od marca, w ciągu ostanich 6 tygodni awarie:
    >
    > 2006/04/30 9:10-15:13 - 6h 13min
    > 2006/05/04 06:32-09:58 - 3h 26min
    > 2006/06/02 01:14-04:28 - 3h 14min
    > 2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min
    >
    > sumaryczny czas nie działania: 20h 21min
    >
    > ... węzeł - częstochowa, w sumie są to godziny padu całego węzła...

    jakby kogoś internesowało - dziś znów od 5:59 do 6:17 leżało...

  • 20. Data: 2006-06-19 14:16:50
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > jakby kogoś internesowało - dziś znów od 5:59 do 6:17 leżało...
    Tia.... to będziesz miał taaanio Internet ;-)