  • 1. Data: 2010-11-02 19:24:13
    Temat: [play] przedłużenie środków promocyjnych
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Proste pytanie, jak najtaniej przedłużyć ważność środków promocyjnych?
    Podzielcie się swoimi sposobami i sugestiami :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2010-11-02 21:23:03
    Temat: Re: [play] przedłużenie środków promocyjnych
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-02 20:24, PlaMa pisze:
    > Proste pytanie, jak najtaniej przedłużyć ważność środków promocyjnych?
    > Podzielcie się swoimi sposobami i sugestiami :)

    A co tu kombinowac? Wystarczy przedluzyc na stronie.

  • 3. Data: 2010-11-02 21:28:01
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    neoniusz pisze:

    > A co tu kombinowac? Wystarczy przedluzyc na stronie.

    ? Jak?

  • 4. Data: 2010-11-02 21:40:44
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    neoniusz pisze:
    > Mialo byc "Wystarczy doladowac na stronie".

    no tak tylko, że nie mam potrzeby ładowania co miesiąc za 20 zł - nie
    wygaduje tyle - szukam jakiejś tańszej opcji

  • 5. Data: 2010-11-02 22:39:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

  • 6. Data: 2010-11-02 23:17:59
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:40, PlaMa pisze:

    > no tak tylko, że nie mam potrzeby ładowania co miesiąc za 20 zł - nie
    > wygaduje tyle - szukam jakiejś tańszej opcji

    skorzystaj z opcji zamień 5zł na 10zł - przedłuży Ci o miesiąc

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 7. Data: 2010-11-03 00:46:18
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 03 Nov 2010 00:17:59 +0100, Koczkariow <k...@g...pl>
    wrote:

    >skorzystaj z opcji zamień 5zł na 10zł - przedłuży Ci o miesiąc

    albo z pakietu 15pln za 10pln, można też zmienić profil na inny we
    freshu tylko trzeba uważać bo wszystkie pakiety poza kontem
    promocyjnym przepadają

  • 8. Data: 2010-11-03 01:51:17
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Koczkariow pisze:

    > skorzystaj z opcji zamień 5zł na 10zł - przedłuży Ci o miesiąc

    Jakieś szczegóły? nie mogę znaleźć tego na playmobile.pl

  • 9. Data: 2010-11-03 06:15:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-03 02:51, PlaMa pisze:

    > Jakieś szczegóły? nie mogę znaleźć tego na playmobile.pl

    Google nie gryzie

    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Pakiet_10zl_za_5zl.pdf

  • 10. Data: 2010-11-03 19:22:06
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Jakieś szczegóły? nie mogę znaleźć tego na playmobile.pl

    Tu są wszystkie pakiety <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>

    Spróbuj doładować za 5 PLN przez stronę. U mnie takie doładowanie nie
    dodaje środków do konta promocyjnego, ale przedłuża jego termin
    ważności. Nie wiem, czy to tylko u mnie się tak dzieje.
    --
    Grzexs