  • 1. Data: 2008-11-23 18:40:08
    Temat: Nowe IP z iDSL TPSA 95.48.X.X - brak routingu do niektorych sieci
    Od: j...@g...com

    Witam,

    Czy ktos ma jeszcze problem opisany w temacie? Nie routuje pakietow do
    roznych sieci. Z ogolnodostepnych to nie dziala z tej puli IP strona
    multimedia.pl. Problem z wp.pl opisany w innym watku jest rozwiazany i
    stad moje pytanie kto jest odpowiedzialny za zainstniala sytuacje:
    TPSA czy administratorzy innych sieci. Zależy mi na dostępie do kilku
    serwerów, na reszte mogę poczekać

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2008-11-23 20:57:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    > stad moje pytanie kto jest odpowiedzialny za zainstniala sytuacje:
    > TPSA czy administratorzy innych sieci. Zależy mi na dostępie do kilku

    oczywiście, że administratorzy innych sieci filtrujący bogony i nie
    uaktualniający filtrów.

    Wojtek