  • 1. Data: 2005-01-10 14:09:33
    Temat: Nowe mozliwosci w Polsce :-)
    Od: Marek Bloniewski <M...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Prage podzielic sie z Wami moimi doswiadczeniami. Wlasnie odzyskalem
    wiare ze i Polskie IP ma wspaniala przyszlosc przed soba i nie za pare
    lat ale w perpektywie kilku tygodni.

    Byc moze juz niedlugo bedziecei mieli mozliwosc... do skorzystania z
    naprawde tanich uslug... Ja wlasnie takie rozwiazanie testuje. :-)

    A wiec.. jesli twoje zapotrzebowanie na pasmo liczy sie w Mbps powiedzmy
    tak powyzej 2Mbps to powinno Cie to zainteresowac.

    Jesli jestescie firma (podobna do naszej) ktora:

    a. chce wysylac ruch do TP
    b. chce wysylac ruch do polskich sieci IP (podlaczenie do WIX) - mozecie
    stac sie jego czlonkiem
    c. chce wysylac ruch do znaczacych miedzynarodowych sieci IP
    (TeliaSonera, Level3, T-Systems itp.)
    lub
    d. jestescie zainteresowani podlaczeniem bezposrednio do
    miedzynarodowego operatora telekomunikacyjnego, aby moc TANIO terminowac
    minutki generowane przez waszych kientow
    e. lub macie "kaprys" i chcecie peerowac poza WIX w takich miesjcach jak
    DE-CIX lub AMS-iX lub LINX to...........
    f. lub przyjdzie Wam do glowy wstawic swoj sprzet w Warszawie (router
    lub switch pod peering itp.), badz po prostu miec tam POPa

    Teraz jest to MOZLIWE.. rowniez dla firm, ktore nie operuja w Warszawie
    (oczywiscie dla firm warszawskich rowniez).

    mmmmm powiecie ze to brzmi nieco nieprawdopodobnie... a jednak to
    mozliwe poki co jedynie jako "case by case", ale to case z zycia wziety.

    Nadmienie, ze czlowiek z ktorym mialem okazje rozmawiac naprawde zna sie
    na rzeczy. Wie o co chodzi w naszym polskim IP, wie na jakie problemy
    natrafiaja firmy z miast innych anizeli Warszawa i.... z pelna
    odpowiedzialnoscia i nie ukrywam ze i z mila checia przekaze kontakt do
    niego... moze i Wam pomoze tak jak i mojej firmie.

    Zrozumial w 101% co nas "boli" i czego potrzebujemy... a to co
    przygotowal dokladnie odpowiadalo naszym zapotrzebowaniom. Obylo sie bez
    naciagania na pasmo, ktorego nie potrzebujemy, na uslugi ktorych nie
    wykorzystamy itd. No po prostu jestem w szoku. Projekt zaproponowany
    przez te firme (sorry ale mam z nimi Umowe o poufnosci wiec to wszystko
    co moge powiedziec) naprawde wprowadzil w zadowolenie mnie oraz jeszcze
    kilka osob z mego otoczenia.

    Dostalismy wszystko podane na talerzu ("a" i "c" jako wydzielone VLAN'y
    o stosownym pasmie.. no i oczywiscie wszystko na BGP4 bo tak chcielismy).
    "b" jako kolejny VLAN i fizyczne wpiecie do WIXa (juz wkrotce!!!) - przy
    okazji zaproponowali "f" i bedziemy mieli swoj router w Wwie.

    Co do "d" to zastanawiamy sie jeszce nad interfejsem bo moze byc to SDH
    (wielokrotnosc E1nek) lub wstawia nam pudelko i puscimy to jako kolejny
    VLAN
    O "e"pomyslimy zapewne jak podrosniemy, bo warunki finansowe super (no i
    rozwiazanie bardzo skalowalne).

    Sorry za moze nieco moj post nie trzyma sie ladu i skladu, ale ...
    jestemzaprawde zaskoczony. Ciesze sie bo i w Polsce jak sie okazuje
    ciekawe projekty nie musza kosztowac fortuny. Wystarczy trafic na
    odpwiednia firme, wlasciwego sprzedawwce itd.
    Ja trafilem i z checia doswiadczeniem sie podziele.

    Wszelkich zainteresowanych prosze o kontakt bezposredni (przekaze Wam
    stosowny kontakt do wlasciwej osoby)

    Lacza sa w trakcie zestawiania i juz niedlugo testy... a to sie nasi
    klienci uciesza z jakosci :) he he siec bedzie jak sie patrzy!

    Ahas... to mozliwosci naprawde dla firm z calej Polski.

    Pozdrawiam wszystkich Grupowiczow.

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-10 14:31:42
    Temat: Re: Nowe mozliwosci w Polsce :-)
    Od: Bartek Siebab <b...@v...pl>

    Marek Bloniewski dnia 2005-01-10 15:09:

> [...]

    > A wiec.. jesli twoje zapotrzebowanie na pasmo liczy sie w Mbps powiedzmy
    > tak powyzej 2Mbps to powinno Cie to zainteresowac.

    Wszystko fajnie i miło - tylko za ile?

    --
    .---------- -------- ------ ---- ---- --- - -- -

  • 3. Data: 2005-01-10 15:58:50
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Marek Bloniewski" <M...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:cru2b2$des$1@news.onet.pl...

    > Lacza sa w trakcie zestawiania i juz niedlugo testy... a to sie nasi
    > klienci uciesza z jakosci :) he he siec bedzie jak sie patrzy!

    szkoda, ze nie piszesz juz po testach, bo teraz brzmi to tak belkotliwie
    jakbys zazyl jakies IPziolo

    Piotr

  • 4. Data: 2005-01-10 17:13:13
    Od: d...@w...sobie.to

    Piotr <m...@w...pl> wrote:

    > szkoda, ze nie piszesz juz po testach, bo teraz brzmi to tak belkotliwie
    > jakbys zazyl jakies IPziolo

    Tak, nie ma jak forma autoreklamy, najlepiej na grupach :)
    Bylo juz "testuje konta, serwery, ..."...

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    11. Every Thursday, pack up everything you own and tell your roommate

  • 5. Data: 2005-01-10 17:23:02
    Od: "bvs" <a...@w...pl>

    Jak to taka wspaniała firma to czemu nie podasz nazwy, a zasłanianie sie
    poufnością jest śmieszne w tym przypadku no chyba ze ta firma ma cos do
    ukrycia.

  • 6. Data: 2005-01-10 17:25:16
    Od: "bvs" <a...@w...pl>

    Użytkownik "bvs" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to taka wspaniała firma to czemu nie podasz nazwy, a zasłanianie sie
    > poufnością jest śmieszne w tym przypadku no chyba ze ta firma ma cos do
    > ukrycia.

    juz nie wspone ze łaczyłes sie z netem przez komórke :-)

  • 7. Data: 2005-01-10 22:08:04
    Od: gilder <g...@n...ma.takiego.adresu.com>

    > juz nie wspone ze łaczyłes sie z netem przez komórke :-)

    a moze w tym tkwi sedno sprawy ;) coś ala UMTS ,

    kupujesz komórke i możesz stawiać sieci w całej polsce ( więc by się
    zgadzało, że nie tylko warszawka ).

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-01-10 22:48:03
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    takiego lania wody juz dawno nie czytalem,

    kolejny naciagacz

    mam nadzieje ze placisz po zestawieniu lacz a nie przed :)

  • 9. Data: 2005-01-10 23:40:25
    Od: Łukasz Morawski <l...@c...bezczelny.net>

    Użytkownik bvs napisał:
    > Użytkownik "bvs" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > juz nie wspone ze łaczyłes sie z netem przez komórke :-)

    BGP via GPRS? ;-)

    powodzenia:)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-01-11 09:30:41
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Marek Bloniewski wrote:

    > Ahas... to mozliwosci naprawde dla firm z calej Polski.

    no napewno korzystajac z GPRS'a tak jak ty

    --
    VoMi7