  • 1. Data: 2005-01-11 21:37:51
    Temat: polpak czy gts?
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    Witam,

    nadeszly wreszcie takie czasy ze jest wybor a ja mam go pomiedzy 2 Mbit/s
    "nowy" frame relay z TPSA a 2Mbit/s IP Standard z GTS. Pomijajac niewielka
    roznice cenowa, warunki lacza sa podobne. Pytanie tylko teraz co wybrac i
    dlaczego?

    dzieki, pozdrawiam

    Bartek

  • 2. Data: 2005-01-11 22:28:51
    Temat: Re: polpak czy gts?
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik bartek napisał:
> [...]
    > roznice cenowa, warunki lacza sa podobne. Pytanie tylko teraz co wybrac i

    zalezy jaki rodzaj ruchu posiadasz

    Czy korzystasz z Tresci czy je udostepniasz?

    Jesli hosting itp. uslugi to gro klientow to badziewne Neostrady. wiec
    przy podobnych warunkach cenowych wybralbym POLPAK.

    Ale jesli korzystasz do sciagania danych np. siec osiedlowa, lacze
    firmowe, to lepsze styki z MANami ogolnie z siecia PIONIER, +sporo
    innych stykow ma GTS i tu wolalbym chyba GTS.

  • 3. Data: 2005-01-11 23:00:48
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

> [...]
    > firmowe, to lepsze styki z MANami ogolnie z siecia PIONIER, +sporo
    > innych stykow ma GTS i tu wolalbym chyba GTS.

    lacze firmowe, sciaganie danych, masz racje styk tpnet z manami czy pionier
    to makabra...
    a jak zagranica w gts?

    bartek

  • 4. Data: 2005-01-11 23:29:26
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    bartek <b...@o...pl> wrote:
    > a jak zagranica w gts?

    miodzio

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 5. Data: 2005-01-12 07:21:55
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

    zdecydowanie gts,
    jakosc internetu super, inny poziom obslugi, mozliwe rozne
    "niekonwencjonalne" rozw, itd....
    pozdr.
    --
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider

  • 6. Data: 2005-01-12 08:38:46
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 12 Jan 2005 08:21:55 +0100
    "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl> wrote:

    > --
    > grzegorz petruczynik
    > IT Net Internet Provider
    > Email: g...@i...pl
    > http://www.it-net.pl

    Juz prawie dobrze ;-) Powinno byc:

    "-- " (spacja na koncu).

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 7. Data: 2005-01-12 09:14:36
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

    > Juz prawie dobrze ;-) Powinno byc:
    >
    > "-- " (spacja na koncu).

    pracuje nad tym ;)
    pozdr.
    --
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider

  • 8. Data: 2005-01-12 19:58:45
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Sied@r wrote:

    > Jesli hosting itp. uslugi to gro klientow to badziewne Neostrady. wiec
    > przy podobnych warunkach cenowych wybralbym POLPAK.

    Jakosc GTS zwlaszcza przy wiekszych przepustowosciach jest zdecydowanie
    lepsza niz polpak. Korzystam z GTS od prawie 1.5 roku i jeszcze sie nie
    zdarzylo by bramka do TPSA przytkala sie... czego nie mozna powiedziec o
    ich futrzanej konkurencji. Ja odczulem zdecydowna poprawe jakosci po
    przejsciu z polpakow na GTS. Nie mowiac juz o obsludze Klienta, GTS i TPSA
    to dwa przeciwne bieguny.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2005-01-12 20:06:36
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    dzieki za wszystkie opinie, wniosek z powyzszego jest tylko jeden...

    bartek

  • 10. Data: 2005-01-12 20:48:11
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Rafal Dziedzic wrote:

    > Jakosc GTS zwlaszcza przy wiekszych przepustowosciach jest zdecydowanie
    > lepsza niz polpak. Korzystam z GTS od prawie 1.5 roku i jeszcze sie nie
    > zdarzylo by bramka do TPSA przytkala sie...
    Ja słyszałem:
    http://groups.google.pl/groups?q=allegro+fotki&hl=pl
    &lr=&group=pl.internet.polip&c2coff=1&selm=co6o88%24
    1iev%241%40main.viknet.pl&rnum=2
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&th
    readm=co7gng%244fq%241%40srv.cyf-kr.edu.pl&rnum=2&pr
    ev=/groups%3Fq%3Dgts%2Btp%2Bstyku%26hl%3Dpl%26lr%3D%
    26group%3Dpl.internet.polip%26c2coff%3D1%26selm%3Dco
    7gng%25244fq%25241%2540srv.cyf-kr.edu.pl%26rnum%3D2

    Przemek Celej

    Contact:
    GG: 1299677
    e-mail: p-celej('Spam-Stop')o2('dot')pl