  • 71. Data: 2019-11-10 17:11:43
    Temat: Re: Nowe przepisy. Koniec pasa ruchu.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-11-2019 o 16:21, RadoslawF pisze:

    > Czujesz się zaatakowany faktem że przedpiscę nazywam idiotą?

    Tym tekstem:
    "a ty co zacytujesz poza swoim
    debilnym przekonaniem że twoja racje jest bardziej twojsza? "

    Twoim zdaniem to była normalna odpowiedź do kogoś, kto poparł to co
    napisałeś?

  • 72. Data: 2019-11-11 12:30:40
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-10 o 17:11, Cavallino pisze:

> [...]
    > debilnym przekonaniem że twoja racje jest bardziej twojsza? "
    >
    > Twoim zdaniem to była normalna odpowiedź do kogoś, kto poparł to co

    A przeczytaj co napisałeś i napisz z którego fragmentu wynika że
    poparłeś to co napisałem?

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2019-11-11 17:49:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-11-2019 o 12:30, RadoslawF pisze:

    > A przeczytaj co napisałeś i napisz z którego fragmentu wynika że
    > poparłeś to co napisałem?

    Tak.
    I jakbyś Ty też przeczytał na co odpowiadasz, to byś też to wiedział.
    Ale w zamian wolisz zawsze zęby pokazywać....
    EOD

  • 74. Data: 2019-11-11 19:18:08
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-11 o 17:49, Cavallino pisze:

    > Tak.
    > I jakbyś Ty też przeczytał na co odpowiadasz, to byś też to wiedział.
    > Ale w zamian wolisz zawsze zęby pokazywać....
    > EOD

    Przeczytałem i nie wiem. A że ty nie potrafisz lub nie chcesz napisać
    z którego fragmentu wynika to co piszesz teraz więc wychodzi ze to ty
    wolisz zęby pokazywać.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2019-11-12 19:38:21
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Bo zakręt pasa nie oznacza jego końca.

    Zakręt pasa ??? Nie było pisane o zakręcie pasa.

    > Koniec pasa ruchu jest sygnalizowany znakiem D-14.
    > O jakim znaku ty piszesz?

    O znaku F-10 ,,kierunki na pasach ruchu",

  • 76. Data: 2019-11-13 00:12:24
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    Nie było pisane? A ty napisałeś:
> [...]
    gdzie jest znak pionowy.
    Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo "

    > O znaku F-10 ,,kierunki na pasach ruchu",

    A ten nie oznacza końca pasa więc żaden suwak nie obowiązuje.
    To jest informacja że pas np. skręci/zakręci w podanym kierunku.
    I tylko nie rób z siebie jełopa i nie pisz że "nie było pisane
    o zakręcie pasa".

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2019-11-13 00:41:31
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

> [...]
    > gdzie jest znak pionowy.
    > Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo "

    "zakręt pasa " to nie jest to samo co "pas dla skręcających
    w prawo".
    Ty pisałeś o "zakręcie pasa", ja pisałem o "pasie
    dla skręcających w prawo".

    > To jest informacja że pas np. skręci/zakręci w podanym kierunku.

    Nie, to nie jest taka informacja.
    "Znak F-10 wskazuje dozwolone, zgodnie ze
    strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy
    z poszczegolnych pasow ruchu."

    Prawy pas ruchu, dla jadących na wprost, KOŃCZY się w miejscu
    gdzie jest znak pionowy.
    Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo
    i nie jest dozwolona jazda na wprost prawym pasem.

    Ponieważ pas KOŃCZY się to mogą wystąpić warunki do jazdy
    na zamek.

  • 78. Data: 2019-11-13 20:03:19
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-13 o 00:41, BronkL pisze:

    > "zakręt pasa " to nie jest to samo co "pas dla skręcających
    > w prawo".
    > Ty pisałeś o "zakręcie pasa", ja pisałem o "pasie
    > dla skręcających w prawo".

    To jest to samo.
    W dodatku pas nie kończy się znakiem F-10 i nie zaczyna się
    kolejny za tym znakiem. A tego nie dostrzegasz.

> [...]
    > z poszczegolnych pasow ruchu."
    >
    > Prawy pas ruchu, dla jadących na wprost, KOŃCZY się w miejscu

    Nieprawda.

    > Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo
    > i nie jest dozwolona jazda na wprost prawym pasem.

    Nie kończy się tylko zakręca w prawo. To jest ten sam pas.

    > Ponieważ pas KOŃCZY się to mogą wystąpić warunki do jazdy
    > na zamek.

    Znak F-10 nie kończy pasa, za tym znakiem jest ten sam pas tylko
    zmienia kierunek.