  • 11. Data: 2009-09-13 17:28:20
    Temat: Re: Nowe stery NV i czarny ekran
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ludzie, nie pieprzcie...

  • 12. Data: 2009-09-14 06:29:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu> napisał:

    >> To straszne. I co rząd na to?
    >
    > spierdalaj!

    To do mnie, czy do klasyka, z którego ów cytat pochodzi?
    Zresztą, co tu takiemu grząsiowi o literaturze prawić.
    Won stąd.

    JoteR

  • 13. Data: 2009-09-14 13:50:27
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

    > w czym problem ? (monitor LCD jest na pewno sprawny)

    dzięki za odpowiedzi, nikt nie trafił a to po prostu zbieg okoliczności,
    padła grafika gigabyte 8600GT silent, tylko dlaczego akurat przy
    przeinstalowaniu sterów...

  • 14. Data: 2009-09-14 16:11:00
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przeprasza... chłopaki nie kłóćmy się...

    P.S. jak się ustawia takiego FUTa?

  • 15. Data: 2009-09-14 21:13:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Sep 2009, identifikator: 20040501 wrote:

    > P.S. jak się ustawia takiego FUTa?

    U mnie w polu nagłówka zapodaje CTL-R i wypełnia pole
    "Followup". A jak używasz innego programu niż "pine",
    to pewnie w instrukcji albo pomocy musisz poczytać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-09-17 11:10:20
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > dzięki za odpowiedzi, nikt nie trafił a to po prostu zbieg okoliczności,
    > padła grafika gigabyte 8600GT silent, tylko dlaczego akurat przy
    > przeinstalowaniu sterów...

    miałem coś bardzo, BARDZO zbliżonego

    wymieniałem grafikę, ale zanim dostałem nową kartę
    podmieniłem w Win7 sterowniki na nowsze, ściągnięte
    ze strony nVidii, zaczęły się jazdy, restarty...
    wszystko wskazuje na to, że kartę, a właściwie pamięć
    szlag z lekka trafił, pełno artefaktów

    po włożeniu nowej karty jakiś czas nie mogłem nic zobaczyć
    na ekranie, restarty, podpinanie monitora przez różne złącza
    w końcu po którejś podmianie poszło
    i chodzi

    a moja 8800GTS 320 nadal uszkodzona i pewnie do piachu