  • 1. Data: 2017-08-30 22:03:56
    Temat: Nowe z 3 osobnymi fotelami w 2 rzedzie
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Chcę kupić nowe auto i chciałbym mieć w drugim rzędzie 3 osobne fotele,
    najchętniej aby każdy miał mocowanie ISOFIX.
    Na razie wychodzi, że zostają tylko vanowate auta: Ford (Grand) CMax
    (środkowe trochę weższe, bez ISOFIX), Opel Zafira (też ograniczony
    środkowy fotel), Ford SMAX, Citoren C4 (Grand) Picasso.
    Kiedyś Peugeot 308 SW miał 3 osobne fotele ale teraz z tego zrezygnowano
    na rzecz kanapy.
    Można jeszcze kupić jakieś kombi z 3 fotelami w 2. rzędzie?
    Albo możecie polecić coś innego niż wymienione?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2017-08-30 23:18:01
    Temat: Re: Nowe z 3 osobnymi fotelami w 2 rzedzie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 22:03, Marcin pisze:
> [...]
    > na rzecz kanapy.
    > Można jeszcze kupić jakieś kombi z 3 fotelami w 2. rzędzie?
    > Albo możecie polecić coś innego niż wymienione?

    Z grupy VW część aut ma system VaioFlex - możliwośc praktycznie
    dowolnego ustawienia tylnych foteli, w tym wyjęcia środkowego. Ale nie
    jestem pewny, czy środkowy ma ISOFIX. Na oko wydaje się to bardzo fajne
    rozwiązanie.
    https://www.youtube.com/watch?v=ksCTxZAW9rw
    T.

  • 3. Data: 2017-08-31 14:09:43
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Partner/Berlingo chyba Verso.
    Aktualnie mam ten sam problem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2017-08-31 18:07:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > na rzecz kanapy.
    > Można jeszcze kupić jakieś kombi z 3 fotelami w 2. rzędzie?
    > Albo możecie polecić coś innego niż wymienione?

    VW Touran

  • 5. Data: 2017-08-31 18:30:42
    Od: Michal <m...@g...com>

    W dniu środa, 30 sierpnia 2017 22:04:01 UTC+2 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > na rzecz kanapy.
    > Można jeszcze kupić jakieś kombi z 3 fotelami w 2. rzędzie?
    > Albo możecie polecić coś innego niż wymienione?

    Grand C-MAX i Zafira - srodkowy fotel jest za maly na fotelik.

    Ford S-MAX i Galaxy - tak, ale uwazaj krótkie siedziska.
    VW Sharan / Alhambra.
    Chyba nowy VW Touran, ale dopiero aktualny model.
    Fiat Doblo.
    Renault Kangoo - kanapa ale trzy takie same miejsca (nie osobne fotele)
    VW Caddy, Peugeot Partner, Citroen Berlingo - jak Kangoo.
    Renault Scenic i Grand Scenic
    Citroen Picasso i Grand Picasso
    Najprawdopodobniej Renault Espace
    Peugeot 3008 (ale ten nowy) i 5008 (nowy i poprzedni model)

    Ja też mam ten problem, ale mysle raczej o Vito/Caravelle/Trafic/Vivaro.
    Hint - w google nazwa modelu i słowo interior - i zdjęcia.

    Pzdr, Michal

  • 6. Data: 2017-08-31 19:04:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-08-2017 o 18:30, Michal pisze:

    > Peugeot 3008 (ale ten nowy)

    Gdzie Ty widziałeś 3 osobne fotele w 3008?
    Normalna kanapa z tyłu, z porzud 2 fotele.

  • 7. Data: 2017-09-01 13:51:21
    Od: Tomasz Zakrecki <t...@g...com>

    On Wednesday, 30 August 2017 22:04:01 UTC+2, Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > Chcę kupić nowe auto i chciałbym mieć w drugim rzędzie 3 osobne fotele,
    > najchętniej aby każdy miał mocowanie ISOFIX.

    [...ciach...]

    Miałem S-Max-a z 2011, teraz mam Verso z 2015.
    W Verso nie ma trzech ISOFIX-ów, jedynie dwa skrajne. Fotele węższe niż w SMAX i mały
    bagażnik dla rodziny z trójką dzieci. W SMAX z kolei klimatyzacja wolno chłodziła
    (zbyt małe otwory nawiewu).
    W obu przypadkach niezależne fotele z regulacją nachylenia oparcia czy przesuwania
    przód-tył.
    Generalnie mogę polecić oba, aczkolwiek pomimo małego bagażnika osobiście preferuję
    Verso za moim zdaniem lepsze wykonanie.

    --
    TZ

  • 8. Data: 2017-09-05 13:57:36
    Od: Marek <m...@g...pl>

    wlasnie zakupilem doblo z opcją na 7 osób.
    Tylna kanapa to 60/40, ale siedziska są profilowane na 3 osoby - 3
    foteliki pasują bez problemów.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z