  • 1. Data: 2023-10-21 21:21:48
    Temat: Nowiuteńka A18
    Od: cef <c...@i...pl>

    Oddali właśnie do użytku końcowe odcinki. Miesiąc temu jechałem, to droga
    była kompletna ale jeszcze pozastawiane pachołkami i na ostatnich 60km
    do granicy
    był dostępny tylko jeden pas i ograniczenie do 60km/h. Wczoraj
    przejechałem już bez przeszkód.
    Jechałem dociążony 300kg ładunku, na zimowych oponach, więc z dobrą
    amortyzacją
    - jezdnia równa jak stół. Jest szeroko i sporo prostych
    kilkukilometrowych- bez wyraźnych zakrętów- odcinków. Już widzę jak
    testują tam miejscowi (i nie tylko) swoje zrupieciałe
    automobile. Ja miałem zupełnie pusto: ani z przodu, ani za mną prawie
    nikogo przez kilka km - swobodnie można było się rozpędzić, ale pewnie
    się szybko zagęści.