  • 1. Data: 2023-10-21 23:56:47
    Temat: Zapłon elektryka we Wrocławiu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Na szczęście tym razem nie auto :)

    Pożar na Szczepinie. Wybuchła hulajnoga elektryczna.

    W sobotę (21 października) około godziny 5:00 rano w jednym z mieszkań na
    parterze przy ulicy Czarnieckiego 16 wybuchł pożar. Na miejsce przyjechało
    siedem wozów strażackich. Akcja gaszenia ognia zakończyła się około 8:00.

    https://miejscawewroclawiu.pl/pozar-na-szczecinie-wy
    buchla-hulajnoga-elektryczna/?fbclid=IwAR1xnw_atDMO5
    1a0BF7CciVZXlDBt-yFVeiWkftKhBEx-vGvepwwiuy5qm4

  • 2. Data: 2023-10-22 03:02:34
    Temat: Re: Zapłon elektryka we Wrocławiu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e7i8jittovbg89bkf5ge4rcenvls29mpdb@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Na szczęście tym razem nie auto :)
    >
    > Pożar na Szczepinie. Wybuchła hulajnoga elektryczna.

    Niedawno znalazłem ładowarkę na ulicy.
    To jest 48v 3A czyli prawie zarówka 150W

    dobrze, że mieszkam sam bo bym nie mógł zasnąć
    jakby plebs od kartongipsu ładował co noc hulajnogi.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2023-10-22 07:54:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2023 o 23:56, r...@k...pl pisze:
    > Na szczęście tym razem nie auto :)
    >
    > Pożar na Szczepinie. Wybuchła hulajnoga elektryczna.

    Co nie przeszkadza jątrzyć na grupie?

  • 4. Data: 2023-10-22 08:02:12
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 07:54, Cavallino pisze:

    > Co nie przeszkadza jątrzyć na grupie?

    Fanboye wózków elektrycznych zaczęli, więc mają co chcieli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-10-22 13:27:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Oct 2023 07:54:41 +0200, w <uh2d51$fet$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Co nie przeszkadza jątrzyć na grupie?

    Powinno się zakazać pisania o pożarach elektryków. To niepatriotyczne.

  • 6. Data: 2023-10-22 15:13:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-22 o 07:54, Cavallino pisze:

    > Co nie przeszkadza jątrzyć na grupie?

    Zaraz jątrzyć ?

    Tu chodzi o bezpieczeństwo ludzi.

    Dlaczego UE jeszcze nie wprowadziła stosownych dyrektyw aby zmusić
    użytkowników niebezpiecznych baterii do stosowania dodatkowych systemów
    bezpieczeństwa albo jak to ma w zwyczaju podatku albo dodatkowego
    ubezpieczenia ?

    "koniec z dyktatem kobiet" ?

  • 7. Data: 2023-10-22 22:28:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2023 15:13:33 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    > uĹźytkownikĂłw niebezpiecznych baterii do stosowania dodatkowych systemĂłw
    > bezpieczeństwa albo jak to ma w zwyczaju podatku albo dodatkowego

    Chyba Ci się kierunki pomyliły.
    Dlaczego uĹźytkownik?
    To producent ma zadbać o bezpieczeństwo sprzętu.

    Natomiast użytkownik ma dbać o użytkowanie zgodnie z zaleceniami.
    Akumulatorów kwasowych też raczej nikt specjalnie nie ładuje dużym prądem
    albo w zamkniętych pomieszczeniach. A w tego typu sytuacjach mogą być
    rĂłwnie niebezpieczne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2023-10-23 07:41:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-10-2023 o 13:27, r...@k...pl pisze:

    > Powinno się zakazać pisania o pożarach elektryków. To niepatriotyczne.

    Nie - to hejt.
    Zwłaszcza że o rząd wielkości liczniejszych pożarach nieelektryków Ci
    sami hejterzy zapominają informować.

    Tak, wiem, hejterzy nie uważają hejtu za coś złego.
    W normalnym świecie jest jednak inaczej.

  • 9. Data: 2023-10-23 09:02:18
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 07:41, Cavallino pisze:

> [...]
    > sami hejterzy zapominają informować.
    >
    > Tak, wiem, hejterzy nie uważają hejtu za coś złego.
    > W normalnym świecie jest jednak inaczej.

    W normalnym świecie zwolennicy wózków akumulatorowych nie hejtowali
    posiadaczy aut spalinowych.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2023-10-23 21:10:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Oct 2023 07:41:44 +0200, w <uh50on$fjd$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie - to hejt.

    Hejtem jest napisanie, że elektryk spłonął?

    > Zwłaszcza że o rząd wielkości liczniejszych pożarach nieelektryków Ci
    > sami hejterzy zapominają informować.

    Mówisz, że wątku o spalonej na autostradzie Kii nie ma?

    > Tak, wiem, hejterzy nie uważają hejtu za coś złego.
    > W normalnym świecie jest jednak inaczej.

    W normalnym świecie normalni ludzie nie uważają informacji za hejt.