  • 1. Data: 2009-02-24 06:12:54
    Temat: Nowy Olek! E-620!
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    Oj, będzie hit...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 2. Data: 2009-02-24 07:25:27
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    > Oj, będzie hit...

    Po czym to wnosisz, po "Shadow Adjustment Technology"
    czy po "Art Filters"? ;)

  • 3. Data: 2009-02-24 07:42:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze ktotek (K.P.):

    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    > Oj, będzie hit...

    Bardzo ładnie, zastąpi E400.

  • 4. Data: 2009-02-24 07:56:06
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    0.asp

    > Po czym to wnosisz, po "Shadow Adjustment Technology"
    > czy po "Art Filters"? ;)
    Nie ;-)
    E-620 zdaje się mieć wszystkie cechy, które może mieć aparat z tej
    półki. E-4XX nie miała stabilizacji, E-5XX odchylanego LCD...
    Jak tam ma wyglądać najniższa półka DSL-R Olka to jestem od wrażeniem -
    bardzo fajny amatorski, mały aparat, takie All In One... Przy
    odpowiedniej polityce sprzedaży chętnych na niego nie braknie...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 5. Data: 2009-02-24 07:58:05
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Po czym to wnosisz, po "Shadow Adjustment Technology"
    > czy po "Art Filters"? ;)

    Jak dla mnie najważniejsza zmiana, to nowy AF. Reszta to gadżety.

  • 6. Data: 2009-02-24 08:01:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-24 07:12:54 +0100, "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> said:

    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    > Oj, będzie hit...

    Jak dla mnie, trochę bez sensu sobie Olek zagęszcza linie modelową. Ten
    aparat powinien się nazywać E530 i być następcą 520.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-02-24 08:06:35
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    de Fresz wrote:

    0.asp

    > Jak dla mnie, trochę bez sensu sobie Olek zagęszcza linie modelową. Ten
    > aparat powinien się nazywać E530 i być następcą 520.

    Po mojemu to Olek sobie upraszcza linie aparatów. E-4XX/5XX powoli do
    lamusa, E-620 najniżej, E-30 pośrodku, E-3 na górnej. No i zapowiadane
    mikro 4/3...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 8. Data: 2009-02-24 08:13:15
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    0.asp

    > Po czym to wnosisz, po "Shadow Adjustment Technology"
    > czy po "Art Filters"? ;)

    Choćby po możliwości dostarajania AF w przypadku FF/BF; tego nie daje w
    niższych modelach Nikon i Canon... Jeżeli body+obiektyw będzie w rozsądnej
    cenie, to istnieje możliość, że osoby, które nie zainwestowały w szkła do
    innego systemu, przejdą na Olympusa

  • 9. Data: 2009-02-24 08:15:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Choćby po możliwości dostarajania AF w przypadku FF/BF

    Przeoczylem! To w Olku wystepuje FF/BF? olaboga!!!!

  • 10. Data: 2009-02-24 08:18:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <go08fj$jps$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Po czym to wnosisz, po "Shadow Adjustment Technology"
    > czy po "Art Filters"? ;)

    E, a mi sie podoba.
    Taki E-420 ze stabilizacja i odchylanym LCD. I cena tez nie wygorowana.

    TA