  • 1. Data: 2010-08-26 22:19:11
    Temat: Nowy bat na kierowców
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    http://www.tinyurl.pl?Kd7E9Wvi

    W Oświęcimiu nie możemy się od lat doprosić kamery w "trójkącie bermudzkim",
    gdzie można stracić portfel a zyskać guza, natomiast dzielni strasznicy
    miejscy testują nową dojną krowę bazującą na dwóch kamerach.
    Dodam tyle, że na wspomnianym odcinku droga jest szeroka, brak jest przejść
    dla pieszych, chodniki są oddzielone trawnikiem od jezdni, jedynie są tam 3
    lub 4 zjazdy na parkingi osiedlowe i bezpiecznie można jechać 70. Od lat nie
    widziałem tam nawet stłuczki, mimo, że jeżdżę tamtędy minimum 4 razy
    dziennie. Idealne miejsce do polowania na jelenia.
    Niech mi ktoś wytłumaczy, że chodzi tu o bezpieczeństwo a nie o kasę.

    Dumny z władz swojego miasta
    J.

  • 2. Data: 2010-08-26 22:23:53
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    http://www.tinyurl.pl?geMRZ1Tk

    Jakby poprzedni nie działał

  • 3. Data: 2010-08-26 22:37:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 22:19:11 +0200, Jacek wrote:
> [...]
    >gdzie można stracić portfel a zyskać guza, natomiast dzielni strasznicy [...]

    A na kogo glosowales poprzednio i na kogo bedziesz glosowal teraz ?
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-08-26 22:39:16
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > bermudzkim", gdzie można stracić portfel a zyskać guza, natomiast dzielni
    > strasznicy miejscy testują nową dojną krowę bazującą na dwóch kamerach.

    heh, dzięki za info, dobrze wiedzieć że 'wielki brat' patrzy,
    niestety, obawiam się że te systemy wejdą do działania po kraju i kontroli
    prędkości aut, to tylko kwestia czasu,
    na zakopiance już to działa ale informacyjnie - podaje średni czas
    przejazdu, wystarczy wysyłać nr rej aut które przekroczyły średnią
    wynikającą z ograniczeń na danym odcinku i już mamy rosnącą kupkę kasy... :/

    brat

  • 5. Data: 2010-08-26 22:41:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A na kogo glosowales poprzednio i na kogo bedziesz glosowal teraz ?
    > :-)

    niestety, powrót na ziemię, tu Polska jest,
    wystarczy spojrzeć na przykłady wielu miejscowości w których nic się nie
    zmienia na przestrzeni lat (na lepsze) a ludzie i tak głosują na tych samych
    na kolejną kadencję,

    brat

  • 6. Data: 2010-08-27 01:59:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-26 22:41, bratPit pisze:

    > niestety, powrót na ziemię, tu Polska jest,
    > wystarczy spojrzeć na przykłady wielu miejscowości w których nic
    > się nie zmienia na przestrzeni lat (na lepsze) a ludzie i tak
    > głosują na tych samych na kolejną kadencję,

    Nie wiem czy pisałem ostatnio w pijackim amoku ... WAKACJE KURWA
    MAMY ! ... Nie przypomnę sobie lokalizacji, bo za dużo ostatnio
    km zrobiłem, ale na pomorzu widziałem tydzień temu (sic!)
    fotoradar pod szkołą na prostej !!! ... Ograniczenie rzecz jasna
    do 30 ... szkoła, rzecz jasna nie uczęszczana. Ale kurwy ze
    straży miejskiej "czuwają".

    To samo w Białym Borze. Nie mieli stachjonarnego, to używali
    śmietnika ... Aktualnie stoi w *niebezpiecznym* dla pieszych
    miejscu stacjonarny, to rzecz jasna (2 dni temu) kurwy z SM w
    Białym Borze ustawiły śmietnik około 25 metrów od wylotu z
    zabudowanego na *prostej* z zajebistą widocznością.

    Ku chwale ojczyzny i dla bezpieczeństwa !

    6008

  • 7. Data: 2010-08-27 07:01:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 01:59:24 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
> [...]
    >fotoradar pod szkołą na prostej !!! ... Ograniczenie rzecz jasna
    >do 30 ... szkoła, rzecz jasna nie uczęszczana. Ale kurwy ze

    Po pierwsze - w szkolach mamy teraz kolonie, polkolonie, miejsca
    zbiorek, a po drugie .. przyznaj sie - po pierwszym wrzesnia bedziesz
    zwalnial przed szkolami ? Tez nie :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-08-27 08:35:30
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razy dziennie. Idealne miejsce do polowania na jelenia.
    > Niech mi ktoś wytłumaczy, że chodzi tu o bezpieczeństwo a nie o kasę.

    Uważam, że dla swojej wygody modą stawiać fotoradary na ulicy co 20m
    Jest przepis i trzeba go przestrzegać, a jak jest jakiś problem to zebrać
    paru co tak myślą że "spokojnie można jeździć 70km/h" i napiszcie wniosek
    o rewizje prędkości w danym obszarze.
    Dla mnie proste.
    Te pojękiwania są dla mnie żałosne.

    Artur(m)

  • 9. Data: 2010-08-27 09:29:17
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > !!! ... Ograniczenie rzecz jasna do 30 ... szkoła, rzecz jasna nie
    > uczęszczana. Ale kurwy ze straży miejskiej "czuwają".

    prawda, sam to zauważyłem na urlopie, ilość aktywnych FR nad morzem jest
    duża, myślę że to najprostsza metoda łatania dziur w budżetach gmin, więc
    zarabiają na turystach,

    brat

  • 10. Data: 2010-08-27 09:56:49
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Pojękiwania żałosne.....
    Mamy po pierwsze młodą demokrację i społeczeństwo mało obywatelskie.
    Postawa władzy też jest taka, jaka jest, czyli najpierw interes własny,
    potem społeczny. Pisałem kilkakrotnie w różnych sprawach do urzędu miasta.
    Napisałem parę lat temu podając gotowy sposób na pozbycie się komarów - z
    podaniem nazw handlowych preparatów, gdzie kupić i namiary na firmy, które
    to stosują (nie odkryłem Ameryki, jedynie wykorzystałem to, co wiedzieli
    wcześniej we Wrocławiu). Odpisali mi, że nie ma plagi komarów. Co ciekawe -
    po dwóch, czy trzech latach urząd chwalił się walką z komarami, a jakże, z
    własnej inicjatywy i dla dobra mieszkańców.
    Pisałem w sprawie wadliwego oznakowania ulic. Dupek, który mi odpisał nie
    ruszył się sprzed ekranu komputera i opisał to, co widział na mapie przez
    szybkę bez ruszenia się w tak zwany teren.
    Było jeszcze klika podobnie załatwionych spraw, co wywołało przekonanie, że
    szkoda czasu na obywatelskie interpelacje.
    Mamy po drugie zwłaszcza na terenach byłego zaboru austriackiego wioski
    rozciągnięte na kilkanaście kilometrów - oczywiście "teren zabudowany".
    Zjeździłem prawie całą Europę i nigdzie nie widziałem takiego "terenu
    zabudowanego". Jak jest teren zabudowany, to jest tam mniej lub bardziej
    skupiona zabudowa i ludzie chodzą, a nie krzaki i łąki, jak bardzo często u
    nas.
    Miśki chętnie z tego korzystają i "suszą" w krzakach w szczerym polu
    (zabudowanym oczywiście).

    Jak chcesz szanować tak bardzo wszystkie przepisy to powinny mieć one w
    większości przypadków uzasadnienie logiczne. Wtedy obywatel ma przekonanie,
    że jak jest jakiś znak-przepis-ograniczenie, to jest on uzasadniony i będzie
    się stosował. Tak jest w większości krajów Europy. Szanowanie wszystkich
    przepisów bezkrytycznie źle tylko świadczy o Twoim intelekcie.
    Jacek