  • 1. Data: 2010-08-27 00:27:58
    Temat: podroze po Warszawie
    Od: "sgarnek" <g...@w...pl>

    Jutro bede musial troche pojezdzic po Warszawie
    Prosze o podanie mozliwie szybkich tras pomiedzy podanymi miejscami
    Podaje godziny w jakich musze byc w okreslonych miejscach

    wjazd od Katowic
    12:00-13:00 ul. Nowowiejska 31 Śródmieście
    13:00-14:00 ul. Poligonowa 3 (Praga - poludnie niedaleko Grochowskiej)
    14:00-17:00 ul. Grzybowska 79,Wola, niedaleko ul. Kasprzaka
    18:00-19:00 ul.Konopnickiej 6 Śródmieście

  • 2. Data: 2010-08-27 09:44:15
    Temat: Re: podroze po Warszawie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-27 00:27:58 sgarnek

    > wjazd od Katowic
    > 12:00-13:00 ul. Nowowiejska 31 Śródmieście

    http://kut.as/1vy

    Nie jedź od Jerozolimskich, bo tam budują rondo przy Łopuszańskiej i
    jest cyrk na kółkach. Na Krakowskiej trochę postoisz, zwłaszcza za
    Jankami na zwężeniu i przy Hynka (tam z kolei robią wiadukt nad
    Krakowską i ruch poprzeczny jest puszczony dołem.

    > 13:00-14:00 ul. Poligonowa 3 (Praga - poludnie niedaleko Grochowskiej)

    http://kut.as/1vz

    Tu się przebijesz bez przeszkód o tej porze,
    aczkolwiek... na Trasie Ł może być trochę
    korka przed mostem przez @#$!@#$^ bus-pas.

    > 14:00-17:00 ul. Grzybowska 79,Wola, niedaleko ul. Kasprzaka
    > 18:00-19:00 ul.Konopnickiej 6 Śródmieście

    Tutaj niezależnie jak pojedziesz, zdrowo postoisz.
    Taka pora i do tego piątek.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-08-27 11:20:15
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message

    > Tutaj niezależnie jak pojedziesz, zdrowo postoisz.
    > Taka pora i do tego piątek.

    Dodam, ze dzis od 18 Masa Kretyniczna....

    --
    Axel

  • 4. Data: 2010-08-27 11:52:27
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-08-27 11:20, Axel pisze:
    > "Myjk"<m...@n...op.pl> wrote in message

    > Dodam, ze dzis od 18 Masa Kretyniczna....

    Pada, może trochę rowerzystów nie przyjedzie na nią ;) i opady to też
    korkogenne są w DC.

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-08-27 21:25:39
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pada, może trochę rowerzystów nie przyjedzie na nią ;) i opady to też
    > korkogenne są w DC.

    Spodziewałem się dzisiaj ok. 18.30 w centrum najgorszego bo piątek, masa
    kretyniczna, deszcz, objazdy i pozamykane ulice. Nawet zaparkowałem na ulicy
    przed biurem przygotowany do tego, że tak jak w zeszły piątek o tej samej
    porze na Wilanów ze Świętokrzyskiej najszybciej przejadę korzystając z Trasy
    W-Z ale nie będę stał 15 minut żeby wyjechać z parkingu wielopoziomowego. I
    co? I nic. Pustki. Totalne pustki. Zupełnie nie wiem od czego to zależy.

  • 6. Data: 2010-08-27 21:32:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-27 21:25, Przemek V pisze:
> [...]
    > co? I nic. Pustki. Totalne pustki. Zupełnie nie wiem od czego to zależy.

    Przemek - jeszcze są wakacje, a studenci dopiero za miesiąc. Kto
    z warszawiaków bierze w tym udział?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 7. Data: 2010-08-27 21:44:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Przemek - jeszcze są wakacje, a studenci dopiero za miesiąc. Kto
    > z warszawiaków bierze w tym udział?

    Ale coś tam pewnie jechało. W zeszły piątek świeciło słoneczko, nie było
    masy i w kwartale Marszałkowska/Aleje/JPII/Świętokrzyska był gridlock
    totalny. Dzisiaj rano na TŁ było gęsto jak zwykle, koło południa też było
    dosyć ciasno a pod wieczór luz.

    Dzisiaj rano widziałem też taką akcję, że przecierałem oczy ze zdumienia i
    szczypałem się czy aby na pewno w Polsce jeszcze jestem. Autobus na
    Powsińskiej przebija się z przystanku do skrętu w lewo w Bonifacego. Musi
    przeciąć 4 pasy w poprzek na długości 50 metrów. Byłem na lewym pasie i
    zostawiłem dziurę z 15 metrów żeby widział, że go puszczam. Nie mógł wjechać
    na mój pas bo był już na wysokości faceta w Oplu Antarze przede mną. I teraz
    uwaga! Kierowca Opla zobaczył w lusterku, że zostawiłem dziurę, wrzucił
    WSTECZNY i cofnął się te 15m. aż do mnie żeby zrobić miejsce dla
    przebijającego się autobusu.

  • 8. Data: 2010-08-27 21:50:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-27 21:44, Przemek V pisze:
    (...)
> [...]
    > uwaga! Kierowca Opla zobaczył w lusterku, że zostawiłem dziurę, wrzucił
    > WSTECZNY i cofnął się te 15m. aż do mnie żeby zrobić miejsce dla

    No widzisz - jeździsz po świecie, ja też ;) To jest to, o czym od dawna
    piszę - ludzie w Polsce się zwyczajnie edukują i systematycznie wzrasta
    poziom kultury. Powoli emblemat 'huja' staje się mało atrakcyjny ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-08-27 21:57:41
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > piszę - ludzie w Polsce się zwyczajnie edukują i systematycznie wzrasta
    > poziom kultury. Powoli emblemat 'huja' staje się mało atrakcyjny ;)

    Dokładnie tak jest. W Warszawie ruch miejski jest o wiele bardziej
    ucywilizowany niż kilka lat temu. Ludzie się wpuszczają, dziekują. Nie
    pamiętam sytuacji żeby wpuszczany autobus nie podziękował awaryjnymi. Parę
    lat temu nie do pomyślenia.Jeszcze muszą się w niektórych miejscach nauczyć
    na suwak jeździć. Ale np na ślimaku z Wisłostrady na TŁ gdzie łączą się
    strumienie z dwóch kierunków Wisłostrady i ci jadący z Żoliborza są na
    podporządkowanej suwak działa perfekcyjnie.

  • 10. Data: 2010-08-28 00:00:27
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message

> [...]
    > masy i w kwartale Marszałkowska/Aleje/JPII/Świętokrzyska był gridlock
    > totalny. Dzisiaj rano na TŁ było gęsto jak zwykle, koło południa też było

    O 16 TL w kierunku pomnika lotnika stala od GUSu, a w druga strone korek
    zaczynal sie przy Grojeckiej i ciagnal sie co najmniej do mostu (dalej mnie
    nie bylo ;-)

    --
    Axel