  • 1. Data: 2010-12-26 07:19:01
    Temat: Nowy hujdaj klasy średniej
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240

    Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-12-26 08:53:29
    Temat: Re: Nowy hujdaj klasy średniej
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-26 07:19, to pisze:
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Zgadzam się. Mi nawet z wyglądu podoba się bardziej niż pasek,
    mondeo czy accord. Ta dwulitrowa benzyna 170 KM to od kogo?
    Ciekawe jeszcze jak z wyposażeniem, gwarancją i niezawodnością...
    no i na koniec... ceną :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2010-12-26 09:44:24
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida
    to nie jest komplement, na szczęście prawie na pewno będzie na wyższym

    > to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)
    i30 i ceed są popularne w Polsce z oczywistych względów. Segment Passata
    wybierają nabywcy, którym już raczej nie robi różnicy czy wydadzą te
    kilkanaście tysięcy mniej.

  • 4. Data: 2010-12-26 09:48:50
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Już widzę jedną wadę kombi, tylna szyba pod bardzo dużym kątem. Do bani z
    czymś takim. Niby kombi a rzeczywista przestrzeń ładunkowa jak sedan. Szyba
    powinna być pod kątem prostym do drogi, ale teraz to tylko dacia mcv tak
    robi :( Poza tym widząc obecne i35 to byłbym spokojny o jakość wykończenia
    etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-12-26 10:12:24
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-26 08:53, Rychu pisze:
    > Ta dwulitrowa benzyna 170 KM to od kogo?

    Zgaduję, ale chyba GEMA (Hyundai, Chrysler, Mitsubishi).
    P.

  • 6. Data: 2010-12-26 11:10:30
    Od: jurson <g...@p...fm>

    W dniu 2010-12-26 09:44, kurdybanek pisze:

    > i30 i ceed są popularne w Polsce z oczywistych względów. Segment Passata
    > wybierają nabywcy, którym już raczej nie robi różnicy czy wydadzą te
    > kilkanaście tysięcy mniej.

    Się zmienia powoli. Mój ojciec kupił pierwszą Sonatę trochę przez
    przypadek, a drugą już bo chciał... A kilkanaście tyś u nas nawet
    ludziom dość zamożnym nie lata koło pióra jeśli nie widać różnicy.
    Zawsze sobie można większą plazmę dokupić.

    Swoją drogą ironią jest, że u nas zamożny = stać go na nowy samochód
    klasy > B ;)

    pozdrawiam,
    j.

  • 7. Data: 2010-12-26 11:17:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-26 11:10, jurson pisze:
> [...]
    > Zawsze sobie można większą plazmę dokupić.
    >
    > Swoją drogą ironią jest, że u nas zamożny = stać go na nowy samochód

    To chyba rzeczywiscie u was.

  • 8. Data: 2010-12-26 11:27:39
    Od: jurson <g...@p...fm>

    W dniu 2010-12-26 11:17, neoniusz pisze:

    > To chyba rzeczywiscie u was.

    No tak, u nas w Galicji to zawsze bida była :)

    BTW. Ile się sprzedaje nowych samochodów segmentu D w Polsce rocznie?
    Szczególnie uwzględniając tylko zakupy prywatne? Coś jakby nie za dużo...

    pozdrawiam,
    j.

  • 9. Data: 2010-12-26 11:35:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Dla mnie te wszystkie wspolczesne auta wygladaja jak oblozone blacha.
    Niewiele lekkosci i niewiele finezji.
    Wiem, SPRAWIAJA z wygladu WRAZENIE solidnych.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2010-12-26 11:56:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-26 11:35, MarcinJM pisze:

    > Dla mnie te wszystkie wspolczesne auta wygladaja jak oblozone blacha.

    Jak ubrne w blaszany fartuch, moze tak bedzie lepiej :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl