  • 1. Data: 2010-12-25 14:18:58
    Temat: Stacje bezynowe z "przewijakiem" Warszawa-Katowice-Wrocław
    Od: "Robert Botycki" <r...@g...pl>

    Czy znacie jakieś stacje benzynowe z udogodnieniami dla matek z dzieckiem na
    trasie Warszawa-Katowice-Wrocław? Ostatnio zwracam na to uwagę i praktycznie
    żadnej nie znam... :/

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2010-12-25 19:25:28
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

> [...]
    > na
    > trasie Warszawa-Katowice-Wrocław? Ostatnio zwracam na to uwagę i

    Na pewno shell przy zjeździe z 8-mki na 1-kę - pod
    Piotrkowem.

    Taka akcja

    http://www.maluchama.pl/

    kiedyś zaisntaniała. Ale trzeba weryfikować bo nie wszystko
    jest aktualne.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 3. Data: 2010-12-26 13:28:31
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-25 14:18, Robert Botycki pisze:
> [...]
    > trasie Warszawa-Katowice-Wrocław? Ostatnio zwracam na to uwagę i praktycznie

    nie wiem czy konkretnie na tej trasie ale ogólnie statoil ma takie
    rozwiązania.