  • 1. Data: 2010-12-25 23:31:20
    Temat: stan gierkowki i dalej do Bielska?
    Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    będę wkrótce jechał z Łodzi gierkówką do Katowic i dalej przez Tychy do
    Bielska. Słyszałem, że w okolicy Częstochowy droga zamieniła się w ser tyle
    dziur. Może ktoś potwierdzić lub podać stan na tej trasie w innym miejscu?
    Pozdrawiam
    zx

  • 2. Data: 2010-12-25 23:41:14
    Temat: Re: stan gierkowki i dalej do Bielska?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Bielska. Słyszałem, że w okolicy Częstochowy droga zamieniła się w ser
    > tyle dziur. Może ktoś potwierdzić lub podać stan na tej trasie w innym

    Witam,
    Dziura na dziurze, polecam lewy pas, ale i tak nie ma gwarancji ze nie
    rozwalisz kola.
    pzdr
    Adam