  • 11. Data: 2017-11-20 16:04:19
    Temat: Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-20 o 15:09, Kris pisze:

    > Gdzie Ty chłopie mieszkasz?
    > U mnie powietrze nie śmierdzi, hałasu nieznośnego też nie zaobserwowałem
    > Po lekturze Twoich postów obstawiam że w stolycy mieszkasz więc tylko współczuć
    warunków

    A ja bym chciał mieszkać w stolicy.

  • 12. Data: 2017-11-20 16:11:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 16:04:21 UTC+1 użytkownik robot napisał:

    > A ja bym chciał mieszkać w stolicy.

    Przeprowadź się więc

  • 13. Data: 2017-11-20 16:18:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Po lekturze Twoich postów obstawiam że w stolycy mieszkasz więc tylko współczuć

    Bywałem na wioskach też. Naród śmiecie wywala wszędzie dookoła siebie.
    Na polach i w strumieniach pełno plastikowej folii do owijania siana.
    Do strumienia przed domem wywala się resztki po spalaniu w piecach
    butelek PET, puszek po piwie plastikowych kubeczków po śmietanie. "Bo
    tak jest taniej".

  • 14. Data: 2017-11-20 17:59:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-20 14:09, T. wrote:
    > Skoda się chwali, że jak nie potrzebuje, to wyłącza cylindry. Zmienia
    > się pojemność silnika, ale nie cylindra... :-)

    chrysler mial to kilkanascie lat temu w swoim hemi pod nazwa MDS

  • 15. Data: 2017-11-21 09:21:35
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-20 o 16:11, Kris pisze:

    > Przeprowadź się więc

    Z lenistwa się nie przeprowadzam. Ale mam takie plany.

  • 16. Data: 2017-11-21 11:25:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-21 o 09:21, robot pisze:

    > Z lenistwa się nie przeprowadzam. Ale mam takie plany.

    Ostrzegam, że nie ma gdzie postawić samochodu.

  • 17. Data: 2017-11-21 16:49:14
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-21 o 11:25, Poldek pisze:

    > Ostrzegam, że nie ma gdzie postawić samochodu.

    Dziękuję za ostrzeżenie.