  • 1. Data: 2015-09-23 19:21:00
    Temat: Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
    Od: TheLastSamurai <s...@z...hell>

    Witam Kolegów i Koleżanki

    Mam pytanie związane z kupnem telefonu typu smartfon moze byc chinczyk.
    Cena 1400-1900zl

    Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

    Interesuje mnie sprzęt z:
    * przyzwoitym aparatem
    * dual sim,
    * slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
    * 2-3GB RAM,
    * CPU 2,0 - 2,5GHz,
    * GPU minimalnie 400-440
    * NFC

    * i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE + mocna
    bateria

    Wiem, ze wiele aparatów nie posiada wszystkich wymienionych tutaj funkcji w
    tej cenie dla tego - idac na kompromis może być wolniejszy CPU - tak by
    tylko plynnie pozwalal ogladać pdf'y 150stron i przeglącać internet. Nie
    wiem jaki procesor sobie z tym poradzi, dlatego wymieniłem od razy
    najszybsze z górnej półki :D

    Jesli bedzie mial 800, 900, 1800, 2100, 2600 LTE bez dualsim'a to też wezmę
    go pod uwagę.
    Dziękuje z góry za chęci i porady

  • 2. Data: 2015-09-23 21:27:47
    Temat: Re: Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
    Od: TheLastSamurai <s...@z...hell>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 19:21:00 +0200, TheLastSamurai napisał(a):

    > Witam Kolegów i Koleżanki
    >
    > Mam pytanie związane z kupnem telefonu typu smartfon moze byc chinczyk.
    > Cena 1400-1900zl
    >
    > Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

    <ciach>

    Po tygodniu przegladania internetu znalazłem "vibe shot z90-7" - jest moze
    ktos na grupie kto użytkuje ten sprzęt ? Co prawda, nie posiada NFC, ale na
    PL rynek to chyba lepsza alternatywa niz Mi4/Mi5 i reszta (uzytkowany w
    duzych miastach bedzie, chyba siec Play) ? Wlasnie ze wzgledu na sieci LTE
    jakie maja powstac w PL czyli 800 i 900 MHz szykam telefonu juz teraz z
    obslugą. Dodatkowo 1800 i 2100 dla centrum miasta i 2600 galerie, hale, itd
    w centrum miast.

    Moze znajde coś z podobna specyfikacja za kilka zł więcej?

  • 3. Data: 2015-09-23 21:48:44
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 19:21, TheLastSamurai pisze:
> [...]
    > najszybsze z górnej półki :D
    >
    > Jesli bedzie mial 800, 900, 1800, 2100, 2600 LTE bez dualsim'a to też wezmę

    jak poczekasz, bo teraz raczej w Polsce nie kupisz:
    http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play_dual_si
    m-7470.php

    bez NFC i słabszym CPU/GPU ale za jedynie 900 zł
    http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g_dual_sim_%28
    3rd_gen%29-7469.php

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2015-09-23 21:54:13
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 21:48, the_foe pisze:

    > jak poczekasz, bo teraz raczej w Polsce nie kupisz:
    > http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play_dual_si
    m-7470.php

    na krzyżackim amazonie idzie za 1550 zł:
    http://tinyurl.com/oh6f4fo

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2015-09-23 22:22:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Interesuje mnie sprzęt z:
    > * przyzwoitym aparatem
    no to w praktyce ograniczyłeś do kilku producentów
    > * dual sim,
    noto już jest parę naście modeli
    > * slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
    nie wiem czy sie znajdzie więcej niz 5
    > * 2-3GB RAM,
    > * CPU 2,0 - 2,5GHz,
    > * GPU minimalnie 400-440
    > * NFC
    >
    > * i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE +
    a LTE ma gówniany zasięg, natomiast szybkość w górnych granicach nadaje
    sie tylko do sciągania filmów, a przy marnym zasięgu warto przejść na
    edge.... Potrzebne to w telefonie jak piąte koło u wozu.
    > mocna bateria...
    przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania
    urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem
    namiętnie z lte w redbulu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-09-23 22:30:21
    Od: TheLastSamurai <s...@z...hell>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 21:54:13 +0200, the_foe napisał(a):

    > http://tinyurl.com/oh6f4fo

    Jeden i drugi ciekawy - tylko zerknij na moj post
    Moge, i nawet chce teraz wydac wiecej 1400-1900zł lub i wiecej nawet jesli
    bedzie on dzialal mi przez 5 lat i obsluzy mi nowe pasmo LTE jakie ma wejsc
    w PL (wiecej w moim poscie: "Jesli aukcja sie zakonczy - wygrany bierze 800
    i 850 czy jedno + 2,6GHz?")

    No co Wy? Nie ma tu leciwego spoleczenstwa od phackingu ktore wspomoze
    brata rada ?!

    Pozdrawiam - kolejne propozycje ?

  • 7. Data: 2015-09-23 22:34:14
    Od: TheLastSamurai <s...@z...hell>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 22:22:58 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania
    > urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem

    Dzieki Tomku, ale chcialbym miec LTE na 800 czy ile tam bedzie... Ponieważ
    telefon to moj modem :D

    Podróż;
    Laptop;
    Obrazy z serwerów firmowych po 6-8GB do pobrania lub wyslania...
    Skype;
    Filmy;
    Hotel na obrzezach;
    Porno z kumplami przy butelce "Jacka" itd...

    Uwazam ze jak wejdzie LTE 800 czy 850 to sie sprzet przyda - tylko nie wiem
    na jakim pasmie wejdzie, kiedy i co kurna kupic :D

  • 8. Data: 2015-09-24 08:29:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > Cena 1400-1900zl
    >
    > Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

    http://www.telepolis.pl/telefony/lg-nexus-5,4,2,2441
    .html

    Mam i polecam :)

    > Interesuje mnie sprzęt z:
    > * przyzwoitym aparatem

    B. dobry z optyczną stabilizacją

    > * dual sim,

    Tylko jeden sim

    > * slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,

    Nie ma - jest wersja 32GB - ja mam 16 i daję radę :)

    > * 2-3GB RAM,

    2GB

    > * CPU 2,0 - 2,5GHz,

    Po środku :)

    ?

    >* NFC

    Ma

    > * i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE + mocna
    > bateria

    LTE obsługuje wszystkie europejskie zakresy. Bateria przyzwoita, tylko
    raz szukałem gniazdka w ciągu dnia, ale eksploatacja była ekstremalna w
    rejonie, gdzie cały czas szukał sieci (i nie znalazł).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 9. Data: 2015-09-24 17:50:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 23 września 2015 19:21:08 UTC+2 użytkownik TheLastSamurai napisał:
> [...]
    > najszybsze z górnej półki :D
    >
    > Jesli bedzie mial 800, 900, 1800, 2100, 2600 LTE bez dualsim'a to też wezmę

    http://www.valuebasket.pl/pl_PL/Asus-ZenFone-2-ZE551
    ML-LTE-64GB-Quad-core-Dual-SIM-Free-/-Never-Locked-%
    28Gray-/-Silver%29/mainproduct/view/18370-AA-GY

    Powyzej sprzedaja wersje ww, jak bedziesz sprawdzal pasma

    https://www.asus.com/pl/Phone/ZenFone_2_ZE551ML/spec
    ifications/

    Dual sim sladowy, bo slot 2G obsluguuje wylacznie rozmowy

  • 10. Data: 2015-09-26 16:22:54
    Od: user <f...@f...pl>

    Może kup coś markowego ja sprowadziłem wynalazek z Chin o wypasionych
    parametrach a po kilku miesiącach spłonął z piecu ( zabrałem się za
    naprawę i zepsułem taśmę łączącą wyświetlacz z płytą, obudowa
    uniemożliwiająca wymianę wyświetlacza ).
    Może Samsung ? mam S4 i jestem bardzo zadowolony może nowsze modele są
    równie dobre, zdjęcia albo HTC ?

    ---
    Avast.