  • 1. Data: 2015-09-21 21:48:09
    Temat: 3d bez okularow w komorce... Estar Takee
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    kupilem sobie (i ze smutkiem sprzedaje) Estar Takee 1 MT6592T

    obejrzalem jeden filmik za duzo i bylem przekonany ze ma
    stereoskopowa kamere (a to ma miec dopiero nastepca)

    tak czy inaczej w porownaniu z 'europejskimi'* budzetowcami
    i chinczykami sprzed kilku lat telefon robi piorunujace
    wrazenie

    wykonanie bdb, na pierwsze kilka rzutow oka nie odbiega w niczym
    od telefonow po 1-2 tysiace

    z szybkich minusow:

    slaby led aparatu
    rozmiar nie dla kazdego

    z plusow:

    jezyki wszystkie, najbardziej rozbudowana aplikacja aparatu
    jaka widzialem, dioda powiadamiajaca - dzis rzadkosc,
    wyswietlacz full hd, opcja obrazu 3D i (raczkujaca) nawigacja
    gestami w powietrzu, bateria 2500mAh, dual sim, octa core ;),
    2GB ramu ~27GB pamieci dla uzytkownika, 13Mp od sony, aluminiowa
    ramka, gorilla glass i to wszystko w bardzo rozsadnej cenie

    dosc powiedziec ze kosztowal w zasadzie tyle co najnowszy
    pseudo pancerny samsung xcover 3 550 czy jakis glaxy mini s3
    ktorego oczywiscie bije na glowe w zasadzie pod kazdym wzgledem

    slowem - chinczycy przegonili 'europe'* ;) i to o kilka dlugosci

    jezeli kogos interesuja jakies szczegoly to jeszcze pare dni
    bede mial go w rece

    *tak, wiem, one tez sa made in china, europejskie przedstawicielstwa
    tylko na nich zarabiaja - slowem dodatkowy posrednik

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-09-22 00:15:43
    Temat: Re: 3d bez okularow w komorce... Estar Takee
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.09.2015 o 21:48, m4rkiz pisze:
    > Estar Takee 1
    obawiam się ze to co chciałeś dostać - dostałeś w 100%. ale to co
    uważałeś za oczywistość - niekoniecznie. np szybkość działania gpsu,
    albo równomierność czułości ekranu.
    ToMasz

    PS jeśli ten model ma jakieś rozszerzenia holograficzne, coś
    innowacyjnego - napisz proszę. JA pstrykam 2 fotki, łącze w całość i w
    google glass mam całkiem ładne 3d. ale bez google glass- nie potrafię.

  • 3. Data: 2015-09-22 07:41:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > obawiam się ze to co chciałeś dostać - dostałeś w 100%. ale to co uważałeś za
    > oczywistość - niekoniecznie. np szybkość działania gpsu, albo równomierność
    > czułości ekranu.

    czulosc ekranu i szybkosc fixa w niczym nie odbiega od oppo n1/7a
    czy galaxy s4, poprostu jest tak dobra ze nie zwrocilem na nia
    zadnej uwagi

    > PS jeśli ten model ma jakieś rozszerzenia holograficzne, coś innowacyjnego -
    > napisz proszę. JA pstrykam 2 fotki, łącze w całość i w google glass mam
    > całkiem ładne 3d. ale bez google glass- nie potrafię.

    ekran 3d - faktyczne 3d bez kombinowania - w trybie 3d ze zwyklego
    ekranu masz inny obraz dla kazdego oka (wbudowana druga kamera - w sumie
    trzecia - z przodu, odpowiadajaca tylko za to)

    przerobilem juz dziesiatki telefonow, w tym kilkanascie chinskich
    nonejmow i kilka chinskich dobrych firm (oppo, lenovo) i zareczam
    ze ten telefon stanowi bezposrednia konkurencje dla telefonow
    na ktore na allegro trzeba wydac 2-3 razy wiecej kasy

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2015-09-22 15:56:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >slowem - chinczycy przegonili 'europe'* ;) i to o kilka dlugosci
    >*tak, wiem, one tez sa made in china, europejskie przedstawicielstwa
    >tylko na nich zarabiaja - slowem dodatkowy posrednik

    Ale jaka "europe" ? W Europie ktos jeszcze robi telefony ?
    Projektuje, markuje ?

    Korea, Japonia, Chiny ... no i ciut Rosja, i nawet pare marek made in
    Poland ...

    J.

  • 5. Data: 2015-09-22 16:26:14
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > Projektuje, markuje ?
    >
    > Korea, Japonia, Chiny ... no i ciut Rosja, i nawet pare marek made in

    Telefony, ha ha ha ha ha,
    hulajnogi dla dzieci czy produkuje ktoś w EU ?
    Śmiem wątpić.

    --
    P03

  • 6. Data: 2015-09-22 17:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P03" napisał w wiadomości grup

    >Telefony, ha ha ha ha ha,
    >hulajnogi dla dzieci czy produkuje ktoś w EU ?
    >Śmiem wątpić.

    No, hulajnogi to moze jeszcze ktos produkuje.
    http://hulajki.pl/8_yedoo

    W koncu u nas w kraju z 15 mln osob pracuje, z czego 3 mln w
    przemysle - i cos robia ... choc niestety predzej hulajnogi niz
    telefony.
    www.brumbike.pl

    Aczkolwiek ... patrzac na ceny chinskich smartfonow ... na hulajnogach
    sie chyba lepiej zarabia :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-09-22 21:43:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    pare zdjec: http://postimg.org/gallery/3g1scxol4/

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-09-22 21:46:36
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-09-22 o 21:43, m4rkiz pisze:
    > "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    >
    > pare zdjec: http://postimg.org/gallery/3g1scxol4/

    Gdzie jest te 3d ? bo na zdjęciach i filmach nie widać

  • 9. Data: 2015-09-22 22:01:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message
    > Gdzie jest te 3d ? bo na zdjęciach i filmach nie widać

    zdjecia i fimy zazwyczaj sa robione jednym obiektywem, ekran
    tego telefonu jest tak skonstruowany ze wyswietla inny obraz
    dla kazdego oka - zobrazowanie tej funkcji wymagaloby czegos
    co robi zdjecia stereoskopowe

    cos w tym stylu: https://www.youtube.com/watch?v=10uFYW4tTgY

    wymaga kilku-kilkunastu sekund na przystosowanie sie,

    odleglosc 'robocza' to 30-50cm

    nie jest to jakis niesamowity efekt, ale glebia jest wyrazna

    bez wlaczonego 3d ekran wyglada jak w kazdym innym telefonie

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-09-22 22:49:14
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-09-22 o 22:01, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > nie jest to jakis niesamowity efekt, ale glebia jest wyrazna
    >
    > bez wlaczonego 3d ekran wyglada jak w kazdym innym telefonie

    I to wszystko za 170 $ ? nieźle ..