  • 1. Data: 2015-09-20 20:15:10
    Temat: Samsung Galaxy A3/A5 - czy cztery rdzenie przyspieszają Androida?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy 4 rdzenie poprawiają responsywność systemu Android? (w porównaniu do
    2 rdzeni).
    Czy 2 GB RAM zrobi jakąkolwiek różnicę w porównaniu do 1.5 GB?

    Modele A3 i A5 mają dość niskie zegary procesora - ledwo 1.2 GHz, stąd
    mam wątpliwości, czy te modele będą naprawdę wygodne w użyciu.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-09-20 20:40:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.09.2015 o 20:15, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Modele A3 i A5 mają dość niskie zegary procesora - ledwo 1.2 GHz, stąd
    > mam wątpliwości, czy te modele będą naprawdę wygodne w użyciu.

    wydajność sprawdzisz rzucając okiem na wyniki w antutu
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-09-21 07:36:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-20 o 20:40, ToMasz pisze:

    > wydajność sprawdzisz rzucając okiem na wyniki w antutu
    > ToMasz

    Czy ten Antutu pokazuje REALNY wzrost wydajności przy obsłudze systemu,
    czy jest czymś syntetycznym - trochę oderwanym od życia?

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-09-21 20:42:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.09.2015 o 07:36, Marcin N pisze:

    > Czy ten Antutu pokazuje REALNY wzrost wydajności przy obsłudze systemu,
    > czy jest czymś syntetycznym - trochę oderwanym od życia?

    pół na pół. realny test jest jak sam wykonasz sekwencje z zycia wziętą.
    znajdujesz coś na olx, odpalasz mapę, wciszkasz zieloną słuchawkę i ...
    dupa bo telefon zamyka olx sa bo ma zamało pamięci....
    tego nic Ci nie sprawdzi. ale pozatym antutu jest miarodajny.

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-09-21 22:25:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy 4 rdzenie poprawiają responsywność systemu Android? (w porównaniu do 2
    > rdzeni).

    jezeli mowimy o porownywalnych procesorach to tak, nie jest to jakas
    niesamowita roznica, ale trudniej go przytkac

    > Czy 2 GB RAM zrobi jakąkolwiek różnicę w porównaniu do 1.5 GB?

    niezbyt, im wiecej tym lepiej, ale przy tej ilosci pamieci glowna
    roznica to szybkosc przelaczania sie miedzy aplikacjami bo wiecej
    ostatnio uzywanych zostaje w ramie

    > Modele A3 i A5 mają dość niskie zegary procesora - ledwo 1.2 GHz, stąd mam
    > wątpliwości, czy te modele będą naprawdę wygodne w użyciu.

    w cenie A3 (~750 pln) kupisz spokojnie 8 rdzeniowca z 3GB ramu
    roznica w dzialaniu miedzy nim a 2 rdzeniami i 1,5GB ramu bedzie znaczna

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-09-22 06:41:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 22:25, m4rkiz pisze:

    > w cenie A3 (~750 pln) kupisz spokojnie 8 rdzeniowca z 3GB ramu
    > roznica w dzialaniu miedzy nim a 2 rdzeniami i 1,5GB ramu bedzie znaczna

    Z tym, że A3 ma ogromną zaletę: wygląd! Jest po prostu piękny. Dlatego
    jestem gotowy iść na ustępstwa w szybkości - i tak nie planuję grać na
    telefonie w żadne wymagające mocy obliczeniowej gry. Chodzi jednak o
    wygodną obsługę w typowych zastosowaniach.

    A dlaczego musi to być Samsung? - Bo ma ten duży przycisk, którym można
    odbierać połączenia bez mazania paluchem po ekranie.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-09-22 15:51:26
    Od: m...@g...com

> [...]
    > telefonie w żadne wymagające mocy obliczeniowej gry. Chodzi jednak o
    > wygodną obsługę w typowych zastosowaniach.

    dgcc

    > A dlaczego musi to być Samsung? - Bo ma ten duży przycisk, którym można
    > odbierać połączenia bez mazania paluchem po ekranie.

    praktycznie kazdy android umozliwia odebranie polaczenia przyciskiem 'home'

  • 8. Data: 2015-09-22 16:15:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 15:51, m...@g...com pisze:

    > praktycznie kazdy android umozliwia odebranie polaczenia przyciskiem 'home'

    Praktycznie żaden producent telefonów nie ma sprzętowego przycisku
    "home". Samsung ma.
    Co mi po wirtualnym przycisku, który pojawia się na ekranie?

    --
    MN

  • 9. Data: 2015-09-22 18:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >pamięci....
    >tego nic Ci nie sprawdzi. ale pozatym antutu jest miarodajny.

    Ale naprawde miarodajny, czy np testuje wielowatkowo i obciaza
    wszyskie procesory, a olx potrafi tylko jeden ?

    J.

  • 10. Data: 2015-09-22 19:46:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 55fef7ad$0$8369$6...@n...neostrada.pl

    > Czy 4 rdzenie poprawiają responsywność systemu Android? (w porównaniu do 2 rdzeni).

    Zdecydowanie tak, ale być może nie wówczas,
    gdy ktoś używa tego tylko jako telefonu. ;)

    > Czy 2 GB RAM zrobi jakąkolwiek różnicę w porównaniu do 1.5 GB?

    Jakąkolwiek na pewno tak, ale niekoniecznie ogromną.

    > Modele A3 i A5 mają dość niskie zegary procesora - ledwo 1.2 GHz, stąd

    Więcej Hz --> więcej ciepełka.

    > mam wątpliwości, czy te modele będą naprawdę wygodne w użyciu.

    -=-

    Teraz są już telefony androidowe z 6 GiB RAMek.

    W Sklpie są coraz cwańsze aplikacje -- większość ciekawych poza moim
    zasięgiem. (4 rdzenie, 1 GiB oRAMkowania i 1 GB miejsca na aplikacje)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'