  • 31. Data: 2011-05-30 15:52:45
    Temat: Re: Nowy układ wydechowy i zgon auta.
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 30/05/2011 14:41, Cavallino wrote:

    > No dobra, ale czy przeskok paska o ząbek, albo inna awaria rozrządu może
    > powodować, że auto nie zapali W OGÓLE, za to bez żadnych obcych efektów
    > dźwiękowych w momencie awarii/odpalania?
    Nie sadze.
    Jesli mialbym ta twoja awarie laczyc z dokonana swiezo naprawa, to bym
    powiedzial, ze masz wydech niedrozny.

  • 32. Data: 2011-05-30 15:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości

    > Nie sadze.
    > Jesli mialbym ta twoja awarie laczyc z dokonana swiezo naprawa,

    Tylko nie ma pewności że takie połączenie istnieje, może to przypadek.

    >to bym powiedzial, ze masz wydech niedrozny.

    A czym taka niedrożność mogłaby być spowodowana?
    Nie sądzę, żeby jakieś obce ciało tam zostawili, wydech robiłem u naprawdę
    dobrych fachowców od takich tematów, nawet ASO z Poznania wożą do nich
    samochody do naprawy tłumików.

  • 33. Data: 2011-05-30 16:05:07
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 30/05/2011 14:57, Cavallino wrote:

    > Tylko nie ma pewności że takie połączenie istnieje, może to przypadek.

    a no nie ma :/

    > A czym taka niedrożność mogłaby być spowodowana?

    Trudno cokolwiek zgadywac

  • 34. Data: 2011-05-30 19:59:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2011 00:11:37 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No i nie jestem przekonany że w ogóle to auto sondę posiada, może być sonda
    >bez katalizatora?
    >Lancia Delta Integrale 8V.

    Napisz albo zadzwoń do Jacka Ziomka - http://www.arkuszowa2a.pl/ -
    może coś podpowie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-05-30 20:33:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:llm7u6ht1poksqdvad83tnn5ocnf69op56@4ax.com...

    Już wiem że ten rocznik nie posiada ani sondy, ani katalizatora.

    > Napisz albo zadzwoń do Jacka Ziomka - http://www.arkuszowa2a.pl/ -
    > może coś podpowie.

    Napiszę jak będę wiedział o co pytać, tzn. jak mechanik sobie nie da rady,
    ale za to coś już tam posprawdza.

  • 36. Data: 2011-05-30 21:11:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:irrr5p$36p$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > gluche strzaly w tlumiku to by byla niespalona mieszanka.
    > strzelam... rozjechal ci sie rozrzad?

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, przyczyną okazał się padnięty aparat
    zapłonowy, czy jak się to tam zwie ta część w starych autach.
    Dziwne, ale mieli go w ASO Fiata nawet od ręki i to w niedużym mieście.
    Czyli pewnie pasował od jakiegoś Fiata.

  • 37. Data: 2011-05-30 23:36:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2011 15:18:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Bo jest jego napinacz. A co się stanie gdy on padnie? Rolka się rozleci,
    >albo co...

    A to bedzie awaria :-)

    Ten napinacz nie ma sprezyny - ustawia sie raz a dobrze.

    J.

  • 38. Data: 2011-05-31 08:41:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-30 23:36, J.F. pisze:

    > A to bedzie awaria :-)

    Awaria to kwestia odrębna.

    > Ten napinacz nie ma sprezyny - ustawia sie raz a dobrze.

    W teorii. Niestety czasem się okazuje, że dobrze było do czasu.

  • 39. Data: 2011-05-31 11:44:39
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 30/05/2011 20:11, Cavallino wrote:

> [...]
    > zapłonowy, czy jak się to tam zwie ta część w starych autach.
    > Dziwne, ale mieli go w ASO Fiata nawet od ręki i to w niedużym mieście.

    Mowiles ze iskra jest

  • 40. Data: 2011-05-31 13:39:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mowiles ze iskra jest

    Bo była, tyle że pewnie w niedobrym momencie.
    Z tego co widzę w instrukcji, to rozsypał się raczej rozdzielacz zapłonu, bo
    sam moduł jest elektroniczny i kosztuje z 1000 zł, więc to nie może być
    to,zresztą przez telefon coś mi wspominał o jakichś palcach itd.