  • 1. Data: 2009-05-27 18:17:47
    Temat: Nr zastrzezony - Polaczenie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Witam,

    W Nokii 2630 przy połączeniach przychodzących wyświetlają się numery
    oczywiście, ale mam dwa rodzaje numerów nie wyświetlających się połączeń:
    - "Nr zastrzeżony" lub
    - "Połączenie"

    od czego zależy co się wyświetli ?
    Coś na centrali ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

  • 2. Data: 2009-05-27 19:28:03
    Temat: Re: Nr zastrzezony - Polaczenie
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jeszcze ciekawie na stacjonarnym się wyświetla, jakoś od niedawna: "poza zasięgiem"
    :-o
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-05-27 19:54:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    >
    > W Nokii 2630 przy połączeniach przychodzących wyświetlają się numery
    > oczywiście, ale mam dwa rodzaje numerów nie wyświetlających się połączeń:

    Brak identyfikacji numeru przychodzącego to conajmniej dwa przypadki:
    - identyfikacja przychodzi, ale z informacją "zastrzeżona"
    - idebtyfikacja nie przychodzi w ogóle.

    Najprawdopodobniej to są te dwa opisane przez Ciebie przypadki.

    M.

  • 4. Data: 2009-05-28 05:23:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 21:54:00 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Brak identyfikacji numeru przychodzącego to conajmniej dwa przypadki:
    > - identyfikacja przychodzi, ale z informacją "zastrzeżona"

    rozumiem.

    > - idebtyfikacja nie przychodzi w ogóle.

    którzy operatorzy, nie wysyłają wogóle żadnej identyfikacji ?

    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 5. Data: 2009-05-28 07:24:42
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > którzy operatorzy, nie wysyłają wogóle żadnej identyfikacji ?

    np tepsa, tzn sa rejony z których połączenie nie ma żadnej identyfikacji
    a nie że tepsa nie wysyła identyfikacji w ogóle ;) Wiąże się to z
    oprogramowaniem/wiekiem centralek.

  • 6. Data: 2009-05-28 07:28:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > rozumiem.

    > którzy operatorzy, nie wysyłają wogóle żadnej identyfikacji ?

    Głównie VoIPy, z upodobaniem i premedytacją wszelkie telemarketingi
    itp. Z zagranicy też czasami może się zdarzyć.

    M.

  • 7. Data: 2009-05-28 08:33:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > (...) z upodobaniem i premedytacją wszelkie telemarketingi itp.

    Przeciez do tego to chyba trzeba byc operatorem, klient to moze
    najwyzej "wewnetrznego" nie wysylac?

    MJ

  • 8. Data: 2009-05-28 08:40:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Przeciez do tego to chyba trzeba byc operatorem, klient to moze
    > najwyzej "wewnetrznego" nie wysylac?

    Być operatorem lub mieć umowę z jakimś szmatławcem, który wyczynia takie
    cuda.
    Osobiście uważam, że w Polsce nie powinno być sytuacji, że numer nie
    jest wysyłany. Nakaz taki można zawsze podciągnąć pod terroryzm czy
    pedofilię :-P

    M.

  • 9. Data: 2009-05-28 09:06:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > Osobiście uważam, że w Polsce nie powinno być sytuacji, że numer nie
    > jest wysyłany. Nakaz taki można zawsze podciągnąć pod terroryzm czy

    Zdaje sie, ze jeden z zarzutow w tym dziwacznym oskarzeniu ludzi od
    fct sprzed paru tygodni to byl o brak identyfikacji wlasnie? Albo o
    cos podobnego, z tych policyjnych tekstow ("podejrzani byli tak
    perfidni, ze wszystkie rachunki placili") to trudno cos wyrozumiec.

    A propos, czy afera ma jakis dalszy ciag?

    MJ

  • 10. Data: 2009-05-28 15:42:43
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W kilku krajach Europy jest obowiązek wysyłania identyfikacji numeru faksu (przez
    urządzenie, nie przez centralę) - żal, że w Polsce obowiązku brak (niezaleznie od
    spadku znacenia faksów, zresztą podpisane dokumenty nadal łatwiej i bezpiecznbiej
    wysłać faksem niż mailem).

    Podobnie operatorzy komórkowi powinni w końcu mieć oberwane jaja za niewłączanie
    funkcji odrzucania połaczeń anonimowych.
    JaC

    -----