  • 1. Data: 2009-05-27 18:08:36
    Temat: szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Moje wymagania:
    - duży ekran dotykowy z dobrą rozdzielczością oraz czułą i wygodną
    wyświetlaną klawiaturą QWERTY,
    - GPS,
    - WiFi,
    - system operacyjny obojętny - byle szybko działający,
    - stabilność,
    - solidność wykonania,
    - wygodna obsługa internetu i w ogóle menu.

    Wstępnie wybieram pomiędzy Samsung Omnia oraz Nokia 5800, bo HTC to
    niestety wyższa półka cenowa - mam około 1000zł.

    Spełniają te wymagania?
    Któryś z tych modeli dla mnie lepszy?
    A może jeszcze coś powinienem wziąć pod uwagę?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-05-27 18:13:10
    Temat: Re: szybki i stabilny telefon dotykowy, z WiFi, GPS ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kranu pisze:

    > - GPS,
    > - system operacyjny obojętny - byle szybko działający,
    to sie ze sobą funkcjonalnie kłóci. Gps ma być zeby był czy ma coś
    konkretnego robić?
    Podobne zdanie mam o dotyku z wygodną klawiaturą. KAżda, ale to każda
    kalwiatura sprzętowa jest lepsza niż nawet ta wyświetlana w iPhonie. Już
    nie mówiac ze zasłania znaczną część ekranu...
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-05-27 18:32:25
    Od: kranu <k...@l...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > kalwiatura sprzętowa jest lepsza niż nawet ta wyświetlana w iPhonie. Już
    > nie mówiac ze zasłania znaczną część ekranu...

    GPS ma nawigować, nie tylko wyświetlać położenie więc dla tego systemu
    operacyjnego musi być dostępna jakaś aplikacja, ale z tego co czytałem
    to są zarówno dla Symbiana jak i WM.

    Na pewno sprzętowa jest lepsza, ale jednak wolę klawiaturę wyświetlaną
    kosztem kawałka ekranu, ale niech będzie wygodna w obsłudze i czuła.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2009-05-27 18:49:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kranu pisze:

    > GPS ma nawigować, nie tylko wyświetlać położenie więc dla tego systemu
    > operacyjnego musi
    wcale nie. chyba ze googlemaps to nawigacja...

    > być dostępna jakaś aplikacja, ale z tego co czytałem
    > to są zarówno dla Symbiana jak i WM.

    na jave też są. Pytanie czy jak już wybierzesz telefon, to sie okaże ze
    TA właśnie nawigacja nie działa, albo mapy mają marne pokrycie
    interesującej okolicy. Zacznij od softu....

    > Na pewno sprzętowa jest lepsza, ale jednak wolę klawiaturę wyświetlaną
    > kosztem kawałka ekranu, ale niech będzie wygodna w obsłudze i czuła.
    Twój wybór. JEdnak nie rozumiem czemu nie lepiej rozsunąć kaisera?. ze
    wzgledu na brakujace (np)200zł? Ja po 1.5 roku z wyświetlanymi
    klawiaturami, nie wróce do nich nawet jak by mi dopłacali...

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-05-27 19:21:38
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    kranu pisze:
    > Witam,
    >
    > Moje wymagania:
    > - duży ekran dotykowy z dobrą rozdzielczością oraz czułą i wygodną
    > wyświetlaną klawiaturą QWERTY,

    To może Samsung i780 - masz hardware'ową klawiaturę

    Ja bym brał i780

    --
    Paweń Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-05-27 20:49:26
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > To może Samsung i780 - masz hardware'ową klawiaturę

    > Ja bym brał i780

    mowa.. ale i780 to telefon z WM i dodatkami. Autor wątku chce samych
    dodatków, a słowo "telefon" pojawia sie tylko w temacie. Za 2 tygodnie
    bedzie płakał ze na słoneczku nie widzi kto dzwoni, z ksiażki nieda sie
    wybrać numeru paluchem, smsa napisać jedną ręką... Ale na 2.8 cala
    bedzie miał tyle pixeli ile ma mój 21 calowy TV z 1990roku.. :)
    ToMasz

  • 7. Data: 2009-05-30 11:00:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > JEdnak nie rozumiem czemu nie lepiej rozsunąć kaisera?. ze
    > wzgledu na brakujace (np)200zł?

    Jesli o mnie chodzi to raczej ze wzgledu na wage i grubosc po zsunieciu
    :)

    > Ja po 1.5 roku z wyświetlanymi
    > klawiaturami, nie wróce do nich nawet jak by mi dopłacali...

    A ja znowu chyba odwrotnie, nie wroce do wysuwanych nawet za doplata :)
    Zapewne zalezy do czego kto owej klawiatury potrzebuje, do pisania
    powiesci czy do niezbyt czestego pisania krotkich notatek.

    pozdrawiam, leszek

  • 8. Data: 2009-05-30 19:56:49
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kranu pisze:
> [...]
    >
    > Spełniają te wymagania?
    > Któryś z tych modeli dla mnie lepszy?
    > A może jeszcze coś powinienem wziąć pod uwagę?

    Dopiero dzisiaj wyczytalem, że Omnia HD już też ma Symbiana, a nie WM..
    Ciekawe ;)