  • 1. Data: 2009-05-27 09:38:57
    Temat: PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    Taka informcja byla podawana jakis czas temu tu na grupie.
    No dobra, to teraz taka historia. Dluga. Bo to w sumie ze 45 minut
    trwalo.

    \Poszedlem do Playa w Zlotych Tarasach w W-wie. W pon. kolejka straszna.
    Bylem ponownie wczoraj.
    Co z tego ze pierwszy w kolejce, skoro z 15-20 minut czekalem
    konsultanta.
    Czy oni w ogole tam nie za duzo ludzi zatrudniaja?
    Bo np. kolejki pilnuje mila pani, ale ona nie potrafi na zadne pytania
    odpowiadac (czym sie roznia te modemy (maja HUAWEIe o roznych
    numerkach)? -A, jedne sa starsze, drugie nowsze i maja nowszy soft... i
    dalej w tym stylu), tylko kieruje do konsultantow wyzszej rangi.

    Mi sie trafila kierownik salonu.

    - Czy moglbym oddac modem do zdjecia SIMlocka.
    - Nie mozna - to dotyczy tylko telefonow.
    - Telefonow to wiem, ale czytalem, ze od pewnego czasu jest akcja
    zdejmowania w modemach.

    Pani nic nie wiedziala.
    - Ale czy moglaby sie pani tego dowiedziec?
    Ale w koncu jakis przechodzacy pracownik stwierdzil, ze bylo cos
    takiego, fakt, ALE PLAY TO ZDEMENTOWAL.
    No to ja dalej do tej pani kierownik:
    - Czy istnieje w takim razie jakas inna mozliwosc zdjecia SIMlocka?
    - Tak, ale jak skonczy sie panu umowa.
    Ja na to, ze nie mam umowy, tylko prepaid i wyjmuje oryginalne pudelko z
    modemem.
    - Mam prepaida kupionego w ofercie ING.
    - A to nie wiem.
    - Nie ma mozliwosci zdjecia tego simlocka?
    - A to nie wiem, pan sobie zadzwoni do BOKu.

    Ja na to, ze nie mam telefonu w Play.
    - No to pan zadzwoni pod numer taki [...]. Mozna z kazdego telefonu.
    - Ale po stawkach playowych? - pytam
    - Ano tak.
    - A pani nie moze sie tego dowiedziec?
    Przeciez to chyba dosc podstawowa informacja.
    - Nie moge - klienci czekaja - a telefon mam zajety.
    - To macie tylko jeden sluzbowy telefon?
    - Tak, tylko ten moj. Niech pan poczeka.
    Czekam, ale widze ze ona zalatwia 5 spraw na raz i chyba sie nie
    doczekam.
    Mija kolejne 15 minut.
    Na szczescie jakis zapytany przeze mnie konsultant, zdaje sie lepiej
    poinfomowany, poinformowal mnie ze modemy na karte mozna pozbawic
    simlocka w serwisie, ale za oplata 500zl.

    No to ja do tej kierowniczki.
    - Ten oto pracownik wlasnie udzielil mi kompetentnej odpowiedzi, a pani
    tylko patrzyla sie w pudelko po modemie jak sroka w gnat i najpierw
    odsylala mnie pani do BOKU, a potem udawala ze gdzies dzowni. I co pani
    na to?
    - Prosze mnie nie obrazac. I pan najpierw pytal o abonament.
    - Nie, ja pytalem o prepaid, a pani udzielala mi niepotrzebnych mi
    wiadomosci nt postepowania przy zdejmowaniu SIMlocka w przypadku
    abonamentu.
    - Nie, prosze pana.
    - Tak, prosze pani, jest pani niekompetentna i do widzenia.

    Koniec przedstawienia.
    Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

    TA

  • 2. Data: 2009-05-27 18:42:33
    Temat: Re: PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

    Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.
    Wszystkie prepaidy (w tym i modemy) mogą zostać odblokowane zgodnie z
    regulaminem i cennikiem (modemy kosztowały chyba po 500 PLN za sztukę).
    Nikt nic nie dementował, tylko nikt jasno tego nie powiedział. Wszystko
    masz w regulaminie i cenniku. Na stronie. 5 minut szukania i czytania.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-05-27 19:58:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvk1ip$6g6$1@inews.gazeta.pl>,
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.

    To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

> [...]
    > Nikt nic nie dementował, tylko nikt jasno tego nie powiedział. Wszystko
    > masz w regulaminie i cenniku. Na stronie. 5 minut szukania i czytania.

    Czyli nic nowego.
    Ja opieralem sie na relacji tutaj, na grupie. AFAIR zw watku wynikalo
    podawal ze PLAY zdejmuje bezplatnie simlocki ze wszystkich modemow.
    Zreszta - jakos z miesiac temu w tym samym punkcie Playa w Zlotych
    Tarasach to wlasnie mi powiedziano.

    TA

  • 4. Data: 2009-05-27 20:21:11
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Maj, 21:58, T...@s...in.the.world pisze...
    > To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

    Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
    upomnieć

    Ircys

  • 5. Data: 2009-05-27 21:09:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@c...go
    oglegroups.com>,
    Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > On 27 Maj, 21:58, T...@s...in.the.world pisze...
    >
    > Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
    > upomnieć

    No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku
    modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

    TA

  • 6. Data: 2009-05-28 00:28:46
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku
    > modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

    To zależy, kiedy kupiłeś modem. Weź do ręki regulamin, który podspisałeś
    wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
    odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

    Jakub

  • 7. Data: 2009-05-28 11:30:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvklru$245$1@inews.gazeta.pl>,
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > To zależy, kiedy kupiłeś modem. Weź do ręki regulamin, który podspisałeś
    > wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
    > odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

    1. Ja nie mam modemu 'na abonament' tylko 'on-line'.
    Ale co to zmienia?
    2. W regulaminie ktory dostalem nie ma slowa o zdejmowaniu simlocka
    3. Regulamin regulaminem, ale przeciez - jak sie okazuje - Play podjal
    decyzje o zdejmowaniu simlockow niejako wbrew dotychczasowym umowom.
    Mylisz, ze nie mial prawa?

    TA

  • 8. Data: 2009-05-29 10:16:22
    Od: W <a...@o...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > [...]
    > Koniec przedstawienia.
    > Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

    blog rzecznika:
    http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/148602/
    plotki+o+modemach.html ?