  • 1. Data: 2011-03-19 20:03:25
    Temat: Numer przeniesiony z Play do Orange, problemy z SMS z Google Calendar
    Od: Adenua <adenua@spamerzy_gmail_.com>

    Witam,

    Posiadam numer przeniesiony z Play do Orange i problem z smsami.
    Mianowicie nie przychodza mi SMSy z Google Kalendarza (nie otrzymuje
    nawet kodu do weryfikacji) i banku Nordea.

    Niestety zarowno Google jak i Nordea maskuja numery, przez co w polu OD
    wyswietla sie tylko nazwa. BOK Orange sie o nie dopytuje, bo inaczej mi
    nie sa w stanie pomoc. Pracuja tam niestety osoby majace problemy z
    mysleniem. SMSy z obu uslug wysylalem im na drugi "oryginalny" numer z
    Orange, na ktory one dochodza i prosilem, zeby z przejrzeli historie, bo
    w taki sposob je najszybciej wyciagniemy.

    Niestety opor BOK jest porazajacy...

    Czy ma ktos pomysl jak odczytac te "zamaskowane" numery?

  • 2. Data: 2011-03-20 00:35:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-19 21:03, Adenua pisze:

    > Niestety opor BOK jest porazajacy...
    >
    > Czy ma ktos pomysl jak odczytac te "zamaskowane" numery?

    Złóż po prostu reklamację w formie pisemnej z żądaniem odszkodowania w
    wysokości, powiedzmy, 100 tys, zł za brak dostępu do konta bankowego.

  • 3. Data: 2011-03-20 01:10:15
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > w taki sposob je najszybciej wyciagniemy.
    >
    > Niestety opor BOK jest porazajacy...
    >
    > Czy ma ktos pomysl jak odczytac te "zamaskowane" numery?

    Złóż reklamację i tyle. Ja po przeniesieniu numeru z Movy do Orange nie
    mogłem się na niego dodzwonić z... Playa. Złożyłem reklamację i w Playu i
    w Orange i zadziałało, choć nie wiem która reklamacja :/
    --
    Grzexs