  • 1. Data: 2010-04-28 23:08:48
    Temat: O co chodzi?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Piszę już trzeci post i żaden się nie pojawia na liście...

  • 2. Data: 2010-04-28 23:28:57
    Temat: Re: O co chodzi?
    Od: Bronkor <b...@w...pl>

    GK pisze:
    > Piszę już trzeci post i żaden się nie pojawia na liście...

    no tak, tego tez nie widać

  • 3. Data: 2010-04-28 23:30:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Piszę już trzeci post i żaden się nie pojawia na liście...

    Juz wiemy, że chcesz sprzedać auto i po prostu Cię ignorujemy...

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-04-29 00:22:03
    Od: GK <g...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:

    > Juz wiemy, że chcesz sprzedać auto i po prostu Cię ignorujemy...

    Toś ty chyba prorok czy co?
    Jak taki mądrala jesteś to poczytaj parę postów niżej moje pytania o AC
    dla aut 11 letnich i nie chrzań głupot na liście...