  • 1. Data: 2010-04-28 22:32:33
    Temat: Ile bez ładowania
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Dla tych którzy kiedyś mogą być zainteresowani.
    Padło mi dziś ładowanie
    Akumulator w miare nowy
    Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami
    i innymi odbiornikami.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-28 23:17:19
    Temat: Re: Ile bez ładowania
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2010 22:32:33 +0200, moje_przedmioty wrote:
> [...]
    >Padło mi dziś ładowanie
    >Akumulator w miare nowy
    >Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami

    Ale benzyna, gaz czy diesel ? Euro 1 czy Euro 5 ? :-)
    Autostrada czy krajowka ?

    J.

  • 3. Data: 2010-04-28 23:38:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    moje_przedmioty pisze:
> [...]
    > Padło mi dziś ładowanie
    > Akumulator w miare nowy
    > Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami

    Ja zimą ledwo 10 minut.
    Ale było -10C, akumulator 40Ah, bez świateł, silnik 1.2 z Punto.

  • 4. Data: 2010-04-28 23:47:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Ja zimą ledwo 10 minut.
    > Ale było -10C, akumulator 40Ah, bez świateł, silnik 1.2 z Punto.

    Ja, Felicją 1.3 z gazem zrobiłem jakieś 7-7,5km przez Wrocław. Czas to
    jakieś 20-25 min. Zima, temperatura - już nie pamiętam dokładnie, ale
    chyba w okolicach 0. Późny wieczór (po 21:00). Wyłączone wszystko co
    elektryczne, poza światłami.
    Na miejscu zdołałem jeszcze zaparkować, ale światła to już były jak kaganki.
    A wszystko przez to, że mi się altek rozsypał (a dokładniej jego łożyska
    się posypały i poleciały w uzwojenia).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-04-29 08:51:24
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    moje_przedmioty wrote:
> [...]
    > Padło mi dziś ładowanie
    > Akumulator w miare nowy
    > Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami

    Seicento 1.1 i padło ładowanie w 2-letnim akumulatorze latem. Przejechałem około
    100km w ciagu 3 dni bez świateł. Często odpalałem i gasiłem auto, bo to były
    głównie krótkie trasy. Padł gdy jechałem do mechanika i musiałem zatrzymac się
    na zamkniętym przejeździe kolejowym (juz nie odpalił).

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-04-29 09:15:45
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-28 22:32, moje_przedmioty pisze:
> [...]
    > Padło mi dziś ładowanie
    > Akumulator w miare nowy
    > Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami
    Wszystko zależy jakie auto. Mi odpadł napinacz paska w omedze 3.0
    automat, więc alternator stanął. zrobiłem prowizorkę z innego paska, by
    tylko pompę wody kręciło chociaż - myślałem że wystarczy. Nie
    przejechałem nawet 15km - prądu zabrakło nawet na zegary. Tylko że
    skrzynia automat wpierdziela, zawieszenie aktywne wpierdziela,
    wentylatory 2 wpierdzielają... W czasie normalnej pracy zmierzyłem prądy
    - z akumulatora+alternatora leci momentami ponad 80A (i to nie przy
    rozruchu!) - w normalnym układzie pewnie większość dostarcza alternator.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2010-04-29 12:00:43
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    punto 1 75 1.2

    w dzien bez swiatel, o zmierzchu zapalalem. bez radia i zbednych odbiornikow
    rano wyjezdzalem, robilem na krotkich odcinkach po miesice ok 50 do czasami
    150km. rano naladowany akumulator wysiadal dopiero na koniec dnia. caly czas
    kontrolowane napiecie woltoimierzem w gniazdku zapalniczki.

    latał jak wsciekly:P

  • 8. Data: 2010-04-29 12:59:33
    Od: "tor" <t...@t...pl>

> [...]
    > jakieś 20-25 min. Zima, temperatura - już nie pamiętam dokładnie, ale
    > chyba w okolicach 0. Późny wieczór (po 21:00). Wyłączone wszystko co

    Chyba jakis dobity byl ten aku. Ja renowka 1.7b+lpg jezdzilem 2 dni na samym
    aku. Miasto kraków. Co najlepsze bylo to w zimie przy ok -10C(parkowanie pod
    chumrka). Przez 2 dni zrobilem jakies 70km, pozniej wymienilem altka, bo tez
    sie posypal. Aha. Aku byl nowy 50Ah Topla.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2010-04-29 14:48:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
    > Ja zimą ledwo 10 minut.
    > Ale było -10C, akumulator 40Ah, bez świateł, silnik 1.2 z Punto.

    Twoj akumulator chyba nie jest w dobrej kondycji.
    No chyba ze to nie koniec, tylko wiecej nie probowales ..

    J.

  • 10. Data: 2010-04-29 15:05:59
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Mazda 323 z 96r. Brak ladowania z niewiadomych przyczyn.
    Odcinek 20 km (25minut) w jedna strone, do pracy, bocznymi drogami bez
    korkow i swiatel. Odbiorniki elektryczne wylaczone.
    Po naladowaniu aku, srednio 2 tyg do kolejnego ladowania