  • 1. Data: 2005-02-24 11:30:41
    Temat: {OT?}
    Od: "Synek" <s...@w...pl>

    Witam

    W Dialogu lezy zagranica.
    Probuja puscic ruch przez TPSA a ta chyba wycina ruch z Dialogu.
    A jak u innych ISP dziala zagranica?

    S.

  • 2. Data: 2005-02-24 15:31:24
    Temat: Re: {OT?}
    Od: BeRLoO <b...@g...UsunTo.com>

    24.02.2005 12:30 Synek <s...@w...pl> w wiadomości
    <news:cvkdsq$57c$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > W Dialogu lezy zagranica.

    Potwierdzam. Było tak przez kilka godzin, ale teraz już wszystko jest
    cacy :)

    --
    BeRLoO
    mailto:b...@g...UsunTo.com

  • 3. Data: 2005-02-24 16:09:23
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvkdsq$57c$1@news.dialog.net.pl> Synek napisał(a):

    > Witam
    >
    > W Dialogu lezy zagranica.
    > Probuja puscic ruch przez TPSA a ta chyba wycina ruch z Dialogu.

    Bzdura, zatkała się bramka Dialog - TPSA (zresztą cały czas jest zatkana).

    TP

  • 4. Data: 2005-02-24 20:31:26
    Od: DK <c...@W...infomark.com.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Bzdura, zatkała się bramka Dialog - TPSA (zresztą cały czas jest zatkana).

    Nie bzdura tylko prawda, faktycznie byl calkowity pad wyjsc(a) zagranice
    i faktycznie routing szedl wtedy przez TPNET, a nastepnie grzazl na
    laczu miedzynarodowym TPSA. Zatkanie bramki Dialog - TPNET to zupelnie
    inna sprawa (choc tu po krotkim okresie polepszenia faktycznie znow jest
    gorzej).

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-02-24 22:29:42
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    DK wrote:

> [...]
    > laczu miedzynarodowym TPSA. Zatkanie bramki Dialog - TPNET to zupelnie
    > inna sprawa (choc tu po krotkim okresie polepszenia faktycznie znow jest

    No to mi jeszcze powiedz dlaczego nie moglem sie dostac przez
    cyfronet,gts,netie,futuro? :) Ani zagranicy, ani TPSA po drodze nie ma :)

    Odnotowalem przynajmniej dwa wieksze pady dzisiaj. Ich Klienci tylko w kolko
    wydzwaniali... tak jak bym mial cos z tym wspolnego. :) To prawie tak jak
    Klienci TPSA, padnie cos w tepsie to dzwonia bo kogos opieprzyc musza a
    przeciez TPSA sie nie da :)

    :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2005-02-25 00:27:36
    Od: DK <c...@W...infomark.com.pl>

    Rafal Dziedzic wrote:

> [...]
    > wydzwaniali... tak jak bym mial cos z tym wspolnego. :) To prawie tak jak
    > Klienci TPSA, padnie cos w tepsie to dzwonia bo kogos opieprzyc musza a

    Nie wiem dlaczego nie mogles sie dostac, ja po prostu z pozycji abonenta
    Dialogu stwierdzilem, ze:

    1. Byl pad i zagranica nie dzialala.
    2. Routing do zagranicznych serwerow w czasie padu szedl przez styk z
    TPNETem, a nastepnie grzazl na miedzynarodowym laczu TPSA.
    3. Stan bramki Dialog - TPNET nie mial wplywu na zaistnienie wyzej
    wymienionego padu.

    I tylko tyle :)

    pozdrawiam