  • 1. Data: 2005-02-24 11:05:21
    Temat: Łącze Asymetryczne w Borku Fałęckim poszukiwane.
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

    Poszukujemy łącza o parametrach:

    Download: 4-6 Mbps
    Upload: 2-3 Mbps
    podsieć 256 adresów.
    Drogie łącza symetryczne nas nie interesują.
    Oczekujemy wyłącznie rozsądnych ofert.

    Lokalizacja łącza: Borek Fałęcki - ul. Mireckiego 11

    kontakt: l...@b...pl

  • 2. Data: 2005-02-24 15:27:29
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Łukasz <l...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > kontakt: l...@b...pl
    >
    > Netia w waszej okolicy ma położoną sieć, więc najlepiej do nich przedzwonić
    i ponegocjować

  • 3. Data: 2005-02-24 16:11:01
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 12:05:21 +0100, Łukasz napisał(a):

> [...]
    > Drogie łącza symetryczne nas nie interesują.
    > Oczekujemy wyłącznie rozsądnych ofert.
    >

    > Lokalizacja łącza: Borek Fałęcki - ul. Mireckiego 11

    A wiesz, że polip czytają ludzie nie tylko z Krakowa?? :)

    --
    Piotrek Górski

  • 4. Data: 2005-02-24 16:13:29
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    dragonite <d...@g...pl> wrote:

    > i ponegocjować

    Prosiłem na priv ale widać nie działa. Możesz zacząć normalnie odpowiadać?
    Bez wcinania się w poprzedni cytat, etc?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-02-25 23:26:18
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

    A wiesz że mało mnie to obchodzi ???
    Zainteresowani znaleźli co chcieli, pozostali nie odpisali nic, tylko jakiś
    dureń odpowiedział pytaniem na moje pytanie i to na dodatek nie w temacie...

  • 6. Data: 2005-02-26 11:14:42
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:cvofvi$1ok$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Łukasz z adresu <l...@b...pl> napisał(a):

    > A wiesz że mało mnie to obchodzi ???
    > Zainteresowani znaleźli co chcieli, pozostali nie odpisali nic, tylko
    > jakiś dureń odpowiedział pytaniem na moje pytanie i to na dodatek nie
    > w temacie...

    Ciebie powinny obchodzic zasady netykiety ...

    sposob ...
    ten
    czytac
    lubisz
    ze
    ,
    Chyba

    --
    Adam Paluch

  • 7. Data: 2005-02-26 15:44:26
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@-...org.pl> napisał w wiadomości
    >W artykule news:cvofvi$1ok$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > Ciebie powinny obchodzic zasady netykiety ...

> [...]
    Ale coś konkretnie masz do mnie, czy tylko lubisz gdy Twoje jest na
    wierzchu? i do tego nie w temacie...

  • 8. Data: 2005-02-26 15:47:11
    Od: " dragonite " <d...@g...pl>

    Adam Paluch <a...@-...org.pl> napisał(a):

    > W artykule news:cvofvi$1ok$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > Ciebie powinny obchodzic zasady netykiety ...

> [...]
    Autor tego posta szukał sobie pochyłego, zamiast sam chwycić za telefon, lub
    poprzeglądać strony dużych ISP i znaleźć to co go interesuje.

  • 9. Data: 2005-02-26 19:16:52
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:cvq5i3$9bi$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Łukasz z adresu <l...@b...pl> napisał(a):

    > Ale coś konkretnie masz do mnie, czy tylko lubisz gdy Twoje jest na
    > wierzchu? i do tego nie w temacie...

    Jak sie nietrudno zorientowac, zwrocilem ci uwage na niepoprawne cytowanie
    ... nic wiecej.

    --
    Adam Paluch

  • 10. Data: 2005-02-26 19:21:09
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

> [...]
    > lub
    > poprzeglądać strony dużych ISP i znaleźć to co go interesuje.

    Nie każdy musi w swoim rozumowaniu kierować się takimi samymi kryteriami jak
    nakazuje Ci własny mizerny rozumek.

    Nie szukał pochyłego a zdecydowanie praktykuje taką zasadę że gdy handlowiec
    przychodzi do ciebie to proponuje lepsze warunki niż wtedy gdy ty
    przychodzisz do handlowca... i potwierdziło się... To co dostałem w ofertach
    jest nawet o 50 % tańsze od tego co widnieje na stronach tych operatorów i w
    ich oficjalnych cennikach.

    Co do twojej wypowiedzi to równiez niestety jest ona nie w temacie...