  • 1. Data: 2015-02-06 19:20:00
    Temat: [OT] Co się dzieje z sklepwga.pl ?
    Od: mithrandir1979 <m...@w...pl>

    Może ktoś z forumowiczów wie co się dzieje z sklepwga.pl ?. Od paru dni
    leży ich strona internetowa. Mam nadzieje, że nie zbankrutowali.
    Zrobiłem u nich przez parę lat trochę zakupów i bardzo ich lubiłem.
    Mieli dobre ceny, oraz prostą i przejrzystą stronę internetową.

  • 2. Data: 2015-02-07 00:15:18
    Temat: Re: [OT] Co się dzieje z sklepwga.pl ?
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 06 Feb 2015 19:20:00 +0100, mithrandir1979 napisał(a):

    > Mieli dobre ceny, oraz prostą i przejrzystą stronę internetową.

    Won spamerze!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2015-02-07 03:11:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    R.e.m.e.K pisze tak:

    > Won spamerze!

    przecież strona nie chodzi :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2015-02-13 20:32:13
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    mithrandir1979 <m...@w...pl> w wiadomości
    news:54d505d0$0$2193$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Może ktoś z forumowiczów wie co się dzieje z sklepwga.pl ?. Od paru
    > dni leży ich strona internetowa. Mam nadzieje, że nie zbankrutowali.
    Najpewniej zbankrutowali bo nawet nie przedłużyli ważności domeny i 16
    lutego ona wygasa.
    --
    Mark
    k...@p...pl