  • 1. Data: 2011-07-07 18:01:03
    Temat: [OT] Dziwne statystyki zatrudnienia - o co w tym chodzi?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Znalazłem bardzo dziwne statystyki w jednym artykule. Na prezentowanej
    mapce jest podane, że w województwie świętokrzyskim zatrudnionych jest
    jedynie 3 informatyków. Jak dla mnie to jakaś wierutna bzdura - bo to by
    oznaczało, że tam nic nie działa. Jeśli natomiast te dane dotyczą
    jedynie wielkich firm - to jaki w ogóle sens robienia tak idiotycznych
    statystyk? Czy to szeroko rozumiana "polskość" czy może jednak jest
    jakieś racjonalne wytłumaczenie. Tak w ogóle to nie znalazłem nawet
    wzmianki na temat tej mapki w tekście artykułu (no ale nie czytałem go
    do "dechy do dechy").

    artykuł:
    http://www.egospodarka.pl/68046,Polski-rynek-IT-2010
    -Computerworld-TOP-200,1,39,1.html

    mapka:
    http://www.egospodarka.pl/ezimagecatalogue/catalogue
    /phpBAfEV5.jpg

    pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2011-07-07 18:25:38
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-07-07 20:01, Szyk pisze:
    > Witam
    >
    > Znalazłem bardzo dziwne statystyki w jednym artykule. Na prezentowanej
    > mapce jest podane, że w województwie świętokrzyskim zatrudnionych jest
    > jedynie 3 informatyków.

    Podobnie jak katalogi adresów firm w mieście które znam się kończą na
    ostatniej firmie przed parkiem (laskiem) i nie ma firm, które są za nim.
    Akwizytor nie dotarł - w tym wypadku z ankietą.

    > jaki w ogóle sens robienia tak idiotycznych
    > statystyk?

    Zapewniam Cię, że wszyscy przeprowadzający akcję managerowie dostali
    sowite premie. Ten nad świętokrzyskim też.