  • 1. Data: 2010-11-07 19:43:11
    Temat: [OT] Instrukcja serwisowa pralki Idensit WT82
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam instrukcji serwisowej pralki Indesit WT82. Cieknie coś z *chyba*
    okolicy pompy i podejrzewam wielki gumowy wąż, taki jak ten:

    http://www.zamienne.com.pl/index.php?products=produc
    t&prod_id=10

    Niestety spowób montażu pompy i obudowy od dołu wyklucza zwykłe
    wymontowanie go. Wyglada na to że muszę zdjąć przednią ściankę. Nie wiem
    jaknak jak to zrobić bez uszkodzenia blachy i czy to cokolwiek da.

    Szukam więc tegoś w rodzaju instrukcji *rozbierania* pralki, ewentualnie
    przepisu demontazu pompy i tego węża. Czy ktoś posiada coś takiego i
    mógłby się podzielić? Google to 90% ściem (mamy, ale zapłać) i 10% śmieci.

  • 2. Data: 2010-11-07 19:55:11
    Temat: Re: [OT] Instrukcja serwisowa pralki Idensit WT82
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07-11-2010 20:43, Sebastian Biały napisał/a:
    > Szukam więc tegoś w rodzaju instrukcji *rozbierania* pralki, ewentualnie
    > przepisu demontazu pompy i tego węża. Czy ktoś posiada coś takiego i
    > mógłby się podzielić? Google to 90% ściem (mamy, ale zapłać) i 10% śmieci.

    Większość starych i nowszych automatów można bez problemu położyć na
    bok. Tak samo w warsztatach widziałem pralki na boku w czasie naprawy.
    Nie zawsze jest obojętne na który bok ją kładziesz.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-11-07 20:01:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-07 20:55, Czarek wrote:
    > Większość starych i nowszych automatów można bez problemu położyć na
    > bok. Tak samo w warsztatach widziałem pralki na boku w czasie naprawy.
    > Nie zawsze jest obojętne na który bok ją kładziesz.

    Dlatego wlasnie chciałbym instrukcję serwisową. Obawiam sie kombinowac
    samodzielnie. Ponadto przyznaje, że budowa dolnaj częsci pralki
    skutecznie mi utrudnia wymontowanie tego węża. Przypuszczam, że istnieje
    inna metoda zdemontowania pompy niz przez dzirę na dole - a przednia
    ścianka wygląda na rozbieralną (ale tylko w dolnej częsci, nie mam
    pojecia jak zdemontowac górę).

  • 4. Data: 2010-11-07 21:01:28
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

> [...]
    > inna metoda zdemontowania pompy niz przez dzirę na dole - a przednia
    > ścianka wygląda na rozbieralną (ale tylko w dolnej częsci, nie mam
    Witam
    a może boczne ścianki się odkręcają?

  • 5. Data: 2010-11-07 23:54:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-07 22:01, WojtasW wrote:
    > a może boczne ścianki się odkręcają?

    Jesli dobrze widzę, to 3 ścianki (boczne + tył) stanowią jeden arkusz
    blachy. Przód wyglada na osobny jednak nie widzę mocowania w górnej
    części, jest to schowane pod plastikiem będącym kołnierzem otworu
    wrzutowego. Zanim cos będe szarpał i uszkodzę wole wiedzieć co i jak
    pociągnąć.

  • 6. Data: 2010-11-08 07:57:16
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > schowane pod plastikiem będącym kołnierzem otworu wrzutowego. Zanim cos będe
    > szarpał i uszkodzę wole wiedzieć co i jak pociągnąć.

    Jeśli da się okręcić dolną część przodu to zrób to i za bardzo się nie przejmuj.
    Wtedy prawdopodobnie dojdziesz co tam cieknie.
    Ja bym stawiał na pompę.
    Ale taki rury gumowe też mogą cieknąć, jeśli jest błąd konstukcyjny lub montażu
    i o coś obcierały.

    Poszukaj lub zapytaj na elektrodzie i raczej o sposób rozkręcenia i
    prawdopodobną usterkę niż o serwisówkę.
    Np.:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=109
    8159