  • 1. Data: 2013-06-08 23:21:34
    Temat: OT Internet w Orange CDMA
    Od: "kolec" <s...@n...koniu.pl>

    Znajomy ma takie coś w domu, jest nietechniczny, wuj mu to kiedyś założył
    i ma, problem w tym że to działa tragicznie.
    Nie znam tej technologii i nie korzystałem z takiego łącza wcześniej.
    Dlaczego to działa tak gównianie, mimo 4 kresek zasięgu?
    Rozumiem że są tam limity, jak sprawdzić ile jeszcze zostało? Drugie
    pytanie: czy trzeba za każdym razem klikać na connect w tym durnym
    programie od rutera? Jak to wyłączyć? Przecież to straszna kicha, ruter
    wifi z którego tak naprawdę może korzystać tylko jeden komputer, utrudnia
    to życie i jest upierdliwe, nie może to działać normalnie jak choćby w
    neostradzie?

  • 2. Data: 2013-06-08 23:57:38
    Temat: Re: OT Internet w Orange CDMA
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kolec" <s...@n...koniu.pl>

> [...]
    > wifi z którego tak naprawdę może korzystać tylko jeden komputer, utrudnia
    > to życie i jest upierdliwe, nie może to działać normalnie jak choćby w

    Nie miałem większych problemów. Transfer był różny, ale bywał i 1,5Mb.
    Największy problem to był limit 3GB.

    PO. Jakiś debil z Orange'a dalej dzwoni mimo, że mu za każdym razem gadałem,
    że nie pracuję już w firmie itp itd.

  • 3. Data: 2013-06-09 11:55:52
    Od: "kolec" <s...@n...koniu.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kolec" <s...@n...koniu.pl>

    > Nie miałem większych problemów. Transfer był różny, ale bywał i 1,5Mb.
    > Największy problem to był limit 3GB.

    Gdzie się sprawdza ile jeszcze do końca? I co zrobić żeby ten ruter
    działał normalnie na kilka komputerów, a nie tylko na tym z programem
    Connect

  • 4. Data: 2013-06-10 14:06:43
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 9 Jun 2013 11:55:52 +0200, "kolec" <s...@n...koniu.pl> wrote:

    > I co zrobić żeby ten ruter
    >działał normalnie na kilka komputerów, a nie tylko na tym z programem
    >Connect

    poszukaj w opcjach routera aby trzymal lacze caly czas, cos w
    okolicach opcje bezczynnosci wylaczyc.

    Kwestia kresek sygnalu i gownianego transferu. Musisz sobie zdawac
    sprawe, ze router nie jest odbiornikiem "Internetu". Jest to
    urzadzenie nadawczo odbiorcze. Router pokazuje sile sygnalu, ktory
    odbiera i jest ok, bo stacja bazowa stoi na wysokim maszcie, ma troche
    wieksza moc niz modem/router i ma dobre anteny. Patrzac na druga
    strone czyi modem/router - tez powinno sie zapewnic podobne warunki,
    czy dobra antena na wolnym powietrzu, aby sygnal, ktory idzie z domu
    do BTS mial szanse bezproblemowo doleciec. Jak ma problemy, to sie
    kisi i transfery sa kiepskie.

    --
    ThinkXtra