  • 1. Data: 2013-06-06 11:23:41
    Temat: Telefon CAT-iq do Liveboksa (VoIP HD)
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    Możecie polecić jakiś sprawdzony model?
    Matka, która jest główną użytkowniczką stacjonarnego narzeka, że jakość
    rozmów jest zła, bo internet jest zły (a jest dobry, bo 40 Mbps).
    Aparaty podłączone to chyba jakiś starszy szmelc Binatone Symphony,
    który wygląda tak: http://allegro.pl/show_item.php?item=3274583777
    W domu jest sporo sprzętu z transmisją radiową, więc o ile dobrze
    rozumiem z tego co czytam, telefony z CAT-iq usunęłyby problem (ponoć
    przerywanie, trzaski, słabo słychać, a Orange/Tepsa zapewnia jakość "HD
    Voice".
    Na start przydałyby się co najmniej dwie słuchawki (włącznie z bazą).
    Na allegro nie widzę tego wiele. Takie coś chyba by wystarczyło, ale
    czy będzie gdzie dokupić słuchawkę?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3299600867 (GIGASET A510 IP)
    I dlaczego tego tak mało? Ściągnąłem sobie próbkę i myślę, że warto
    byłoby wymienić aparaty:
    http://gigaset.com/medias/sys_master/20070814_Podcas
    t_CAT-iq_englisch.MP4 =
    http://goo.gl/HfYFF