  • 41. Data: 2014-07-15 20:07:48
    Temat: Re: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    A ja proponuję Radio RAM z Wrocławia (można słuchać przez net). Podobne
    klimaty jak niegdyś PIN.

  • 42. Data: 2014-07-19 17:24:29
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 12:15:53 +0200, Andrzej napisał(a):

    > KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

    "Daleko na brzegu męskie głosy wzniosły się w pieśni:
    - Z sześciu westalek z Heliodelifilodelfiboschronenos tyś jedyna..."

    Czy posiadacz tego cytatu z Pratchetta w sygnaturce jeszcze tu zagląda?
    >)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 43. Data: 2014-07-19 18:32:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello badworm,

    Saturday, July 19, 2014, 5:24:29 PM, you wrote:

> [...]
    > - Z sześciu westalek z Heliodelifilodelfiboschronenos tyś jedyna..."
    > Czy posiadacz tego cytatu z Pratchetta w sygnaturce jeszcze tu zagląda?

    Nazwałbym to raczej cytatem z Cholewy ;)

    --
    Best regards,
    RoMan