  • 1. Data: 2014-07-11 22:04:52
    Temat: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    tak na rozluźnienie, piątkowo :)

    długo byłem wierny Radiu PIN, ale coś im się stało i po godzinach leci
    playlista z RMFu chyba. 10 zapętlonych kawałków, od miesiąca tych
    samych. Zrzygać się idzie. Co puścić na długie wieczory, gdy VHDL-owy
    licznik gubi impulsy, wskaźniki nie chcą się dodawać tak jak ja bym
    chciał (bo po co sprawdzić czy przypadkiem nie dodaję u8* do u32*), albo
    linia zasilania dostaje nagle składowej zmiennej na 60kHz nie wiadomo
    skąd (cholerny LM...)

    czegóż słuchacie w takich momentach? :)

    @

  • 2. Data: 2014-07-11 22:16:56
    Temat: Re: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.07.2014 22:04, Artur Miller pisze:

    > czegóż słuchacie w takich momentach? :)

    YouTube? ;)

  • 3. Data: 2014-07-11 22:17:30
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 11.07.2014 22:04, Artur Miller pisze:

    > czegóż słuchacie w takich momentach? :)

    Osobiście : https://www.youtube.com/watch?v=C2DPj5dGkIw , nawet w pasku
    zakładek mam na jedno kliknięcie :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 4. Data: 2014-07-11 22:49:42
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-11 22:16, Andrzej Lawa pisze:

    > YouTube? ;)

    gdyby nie reklamy... to może.

    @

  • 5. Data: 2014-07-11 22:50:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-11 22:17, butek pisze:

    > Osobiście : https://www.youtube.com/watch?v=C2DPj5dGkIw , nawet w pasku
    > zakładek mam na jedno kliknięcie :)

    no ale to jest 1 godzina...

    @

  • 6. Data: 2014-07-11 23:02:13
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 11.07.2014 22:04, Artur Miller wrote:
> [...]
    > chciał (bo po co sprawdzić czy przypadkiem nie dodaję u8* do u32*), albo
    > linia zasilania dostaje nagle składowej zmiennej na 60kHz nie wiadomo

    To może ChilliZet, ale mnie osobiście dłuższe słuchanie tej stacji
    usypia i zanudza. Wieczorami można też posłuchać Trójki, nie ma wtedy
    reklam i pieprzenia o polityce, jest muzyka alternatywna i czasem
    ciekawe dyskusje.
    Najlepsza jest jednak muzyka z własnej kolekcji.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2014-07-11 23:08:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Artur Miller pisze tak:

    > no ale to jest 1 godzina...

    zależy co kto lubi, trudno doradzać, raczej spokojne do takiej pracy

    http://www.polskastacja.pl - pętla jest dosyć długa
    http://www.emsoft.strefa.pl/med1r.htm

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-07-11 23:23:16
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 22:04:52 +0200, od Artur Miller
    <n...@n...com> nadeszla wiadomosc:

> [...]
    >chciał (bo po co sprawdzić czy przypadkiem nie dodaję u8* do u32*), albo
    >linia zasilania dostaje nagle składowej zmiennej na 60kHz nie wiadomo

    Ostatnio: http://www.radcap.ru/index.html
    i testuję po kolei każdy styl. O niektórych nawet nie słyszałem...

  • 9. Data: 2014-07-11 23:34:06
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzić czy przypadkiem nie dodaję u8* do u32*), albo linia zasilania
    > dostaje nagle składowej zmiennej na 60kHz nie wiadomo skąd (cholerny

    W zasadzie ile gustów tyle będzie propozycji.
    W dobie wszechpanującej komercji stacji radiowych i podejściu,
    że słuchacz to jeleń co włącza odbiornik na godzinę mamy w kółko
    tę samą sieczkę, taki model przyszedł z zachodu.

    Najlepiej samemu coś ułożyć w ulubionym odtwarzaczu, czy YT.
    Jak nie mam ochoty słuchać czegoś ze swojej playlisty to włączam Leliwę
    (www.leliwa.pl).
    Taka lokalna rozgłośnia z Podkarpacia. Chyba jedna z niewielu, która jeszcze
    nie dała
    się w pełni sformatować i można tam spotkać wszystko - od popu i disco po
    szanty.

    Pozdr. TC

  • 10. Data: 2014-07-12 00:13:50
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2014-07-11 22:04, Artur Miller pisze:
    > czegóż słuchacie w takich momentach?

    http://www.eskago.pl/radio/eska-rock
    http://www.antyradio.pl/sluchaj/online/Antyradio-onl
    ine.html