  • 31. Data: 2014-09-14 19:38:32
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 18:37:34 +0200, neelix napisał(a):

    > . Martwi mnie też to, że nie mogę włożyć do gniazda usb
    > pendriva bo się komp restaruje po muzyczce przy ładowaniu WXP, zaraz po
    > ukazaniu się pulpitu, a następnym razem nawet do pulpitu nie dochodzi. Jeśli
    > wszystko się załaduje i włożę pendrive to od razu restartuje.

    To IMO wskazuje że masz rozwalony system. Takiego systemu nie warto
    przenosić. Ja bym się nie podjął naprawy choć IMO jestem deko bardziej
    kumaty od ciebie. Ja bym zainstalował system na nowo.
    --
    Jacek

  • 32. Data: 2014-09-14 19:47:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-14 16:39, neelix pisze:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A darmowa wersja jest? Z tym kupowaniem bywa różnie i wymaga czasu.

    Googla zamknęli?
    http://www.miray-software.com/products/applications/
    hdclone.html

    Zawsze możesz też znaleźć wersję "pełnodemonstracyjną" i sprawdzić
    działanie, i zakupić.
    Ja tak zrobiłem. Niby bee.. ale musiałem sprawdzić czy na pewno
    downsizing dysku działa w trybie klona. I tak jestem szczęśliwym
    posiadaczem wersji Pro (jeszcze w wersji 4.2.12).
    Po zakupie otrzymałem linka do pobrania, program ma wtopione dane i
    numer licencji. Aktualizacje darmowe przychodzą na majla (w ramach
    numerka serii, więc na wersję 5 nie mam niestety bezpłatnej
    aktualizacji, ale seria 4 jest nadal wspierana i w razie bugów otrzymuję
    aktualizacje, ostatnia z czerwca jest).

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2014-09-14 22:09:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To IMO wskazuje że masz rozwalony system. Takiego systemu nie warto
    > przenosić. Ja bym się nie podjął naprawy choć IMO jestem deko bardziej
    > kumaty od ciebie. Ja bym zainstalował system na nowo.

    Pendrive wrócił do normy. Może nie jest tak źle.

  • 34. Data: 2014-09-14 22:45:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > To IMO wskazuje że masz rozwalony system. Takiego systemu nie warto
    > przenosić. Ja bym się nie podjął naprawy choć IMO jestem deko bardziej
    > kumaty od ciebie. Ja bym zainstalował system na nowo.

    No i oczywiście szybciej to trwa, nie trzeba się głowić i pisać po
    grupach, pytać.
    Pliki osobiste, które mam na innym dysku-podpinanym do USB (zdjęcia,
    dokumenty, programy, a właściwie całą partycję) przeniosłabym sobie bez
    problemu na drugą partycję na tym nowym dysku.

    --
    animka

  • 35. Data: 2014-09-14 23:37:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > przenosić. Ja bym się nie podjął naprawy choć IMO jestem deko bardziej
    > kumaty od ciebie. Ja bym zainstalował system na nowo.

    Restarty od pendriva wiążą się z Acronis True Image. Deinstalacja
    przywróciła pendriva, a ponowna instalacja znowu powoduje restarty po
    włożeniu pendriva.

  • 36. Data: 2014-09-15 00:05:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 23:37:57 +0200, neelix napisał(a):

    > Restarty od pendriva wiążą się z Acron

    No OK, ale co z butowalnościa partycji? :)
    --
    Jacek

  • 37. Data: 2014-09-15 09:19:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-14 17:07, jakson pisze:

    > Ojej, przeciez to nie nadaje sie do niczego :).
    >
    > Sklonuj partycje norton ghostem pod DOSa / Win32
    > (taki jeden malutki ghost32.exe)

    Albo cały pakiet który przyda się każdemu:

    http://getintopc.com/softwares/operating-systems/hir
    ens-boot-dvd-free-download/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2014-09-15 10:55:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > No OK, ale co z butowalnościa partycji? :)

    A jak to sprawdzić?

  • 39. Data: 2014-09-15 11:22:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 10:55:36 +0200, neelix napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak to sprawdzić?

    Powinieneś mieć dysk CD z zestawem narzędzi. Np. któryś Hiren's BootCD.
    Wklep w google, znajdziesz kilka wersji w tym takie na butowalne peny. W
    zestawie oprócz innych jest wiele narzędzi do partycjonowania. Ja używam
    Partition Magic. Odpalasz (nawiasem mówiąc, jest też takie coś pod XP) i
    widzisz czy masz ustawiona jakąś partycję jako butowalną.
    --
    Jacek

  • 40. Data: 2014-09-15 11:58:24
    Temat: [OT] Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > No i oczywiście szybciej to trwa,

    Naprawdę miałaś na myśli, że "szybciej trwa"? A nie "krócej"? Bo jeśli
    tak, to wyjaśnij, dlaczego trwanie tego czegoś jest szybsze, intryguje
    mnie to.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor