  • 1. Data: 2014-09-11 19:30:58
    Temat: laptop do pracy 2500zl
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    Strasznie ciężko coś sensownego znaleźć - możecie polecić coś sensownego
    z matową matrycą, dość wydajne do pracy z insertem gt? Granie rzadko,
    nie potrzeba dodatkowej grafiki, integra na poziomie nowych inteli
    wystarczy. Dobrze byłoby wrzucić jakiś SSD jeśli nie ma od razu, ale to
    może być ponad kwotę bazową. No i w miarę dobra jakość wykonania, żeby
    zawiasy nie poszły po roku.

  • 2. Data: 2014-09-11 20:22:25
    Temat: Re: laptop do pracy 2500zl
    Od: UnclePete <4...@g...com>

    On 2014-09-11 19:30, gawfron wrote:
> [...]
    > wystarczy. Dobrze byłoby wrzucić jakiś SSD jeśli nie ma od razu, ale to
    > może być ponad kwotę bazową. No i w miarę dobra jakość wykonania, żeby

    Coś z Dell Latitude? Jest sporo różnych wersji, więc jest w czym
    przebierać. Co będzie po roku nie wiem, od wiosny mam 3440 (z matową
    matrycą 1600x900 14") i na razie nie mam zastrzeżeń do jakości
    wykonania. Jest to seria biznesowa i mechanicznie wygląda wyraźnie
    solidniej, niż tanie modele dla użytkowników domowych. I ma jeszcze
    jedną zaletę: bardzo umiarkowanie się grzeje. Kolan czy nadgarstków nie
    oparzysz :) Gwarancja 3 lata, ale o niej różne rzeczy opowiadają.
    Kupowałem w X-kom ze względu na duży wybór wersji i ceny.

    Piotr

  • 3. Data: 2014-09-12 11:30:14
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2014-09-11 o 20:22, UnclePete pisze:

> [...]
    > oparzysz :) Gwarancja 3 lata, ale o niej różne rzeczy opowiadają.
    > Kupowałem w X-kom ze względu na duży wybór wersji i ceny.

    Warto dopłacić kilkaset zł do Della Latitude (w porównaniu z podobną
    konfiguracją wewnętrzną innej firmy)?

  • 4. Data: 2014-09-12 13:20:18
    Od: " 666" <...@...6>

    Bierz z podświetlaną klawiaturą, bardzo mi tego podświetlenia brakuje w HP w
    porównaniu z Dellem.
    No i Dell potrafi mieć znacznie jaśniejsze matryce, niż HP.

    -----

  • 5. Data: 2014-09-12 20:54:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Warto dopłacić kilkaset zł do Della Latitude (w porównaniu z podobną
    > konfiguracją wewnętrzną innej firmy)?

    Delle akurat są jedne z najtańszych przy zbliżonej konfiguracji (jak
    porównasz wszystko dokładnie). Kiedy wybierałem, jaki laptop kupić, nie
    zauważyłem jakiejś konkurencji dużo atrakcyjniejszej cenowo. Zresztą już
    sam wymóg matowej matrycy zawęża poszukiwania drastycznie :)

    Plus jednak chyba przyzwoita obsługa gwarancyjna (laptopy lubią się
    psuć). Poczytaj o problemach z serwisowaniem różnych marek. Na ogólnym
    tle na plus odstaje HP (potwierdzam z doświadczenia osobistego) i
    właśnie Dell (tu tylko polegam na opinii innych, u mnie na razie
    wszystko działa).

  • 6. Data: 2014-09-12 20:55:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No i Dell potrafi mieć znacznie jaśniejsze matryce, niż HP.

    To prawda - kiedy wybierałem, sporo modeli odrzuciłem z powodu słabego
    podświetlania. Dell Latitude 3440 na słońcu jest całkiem do użycia.

  • 7. Data: 2014-09-12 23:33:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-09-12 o 20:54, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > tle na plus odstaje HP (potwierdzam z doświadczenia osobistego) i
    > właśnie Dell (tu tylko polegam na opinii innych, u mnie na razie

    Serwis Dell, jest IMO najlepszym. Zgłaszasz usterkę, w zależności jaka
    ona jest to albo serwisant przyjeżdża i naprawia, albo daną część (np.
    dysk) wymieniasz samemu i odsyłasz na koszt Della. A podświetlana
    klawiatura to bajka. Jak kupiłem szefowi laptopa z podświetlaną
    klawiaturą, to też chciałem mieć taką przy stacjonarnym. Tylko zwróć
    uwagę jakie są warunki gwarancyjne, bo się czasem różnią. Czasami opłaca
    się dopłacić do complite care. Ale podstawą jest NBD (next business day).

  • 8. Data: 2014-09-30 19:11:13
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    > wystarczy. Dobrze byłoby wrzucić jakiś SSD jeśli nie ma od razu, ale to
    > może być ponad kwotę bazową. No i w miarę dobra jakość wykonania, żeby
    > zawiasy nie poszły po roku.

    ja kupilem sobie portable Vostro 3560 za 2 tysie.
    4 GB ram, procek i5, matryca HD i powiem ci ze wystarcza, o ile dokupisz
    do niego SSD.
    W miedzyczasie dokupie RAM-u, zmienie matryce na FHD, doloze drugi dysk,
    baterie dwukrotnej pojemnosci i wyjdzie calkiem fajna maszynka.
    Tobie moze to niepotrzebne, ale chcialem ci dac do zrozumienia tylko, ze
    taki model 3560 mimo ze leciwy, to naprawde daje rade dzisiaj i jest
    konfigurowalny (mozesz wymienic nawet procek na i7-ke z serii 3000).

    Po za tym zegar w i5 dobija do 3.2 GHz, a nie jak z serii prockow 4000 do
    2,5 jak to maja serie low voltage, np 4xxxU <- to u jest istotne

    --
    amp