  • 1. Data: 2009-03-24 16:57:03
    Temat: [OT] "Skype ma czkawkę"
    Od: "Antek Laczkowski" <a...@a...wyrzuc.pl>

    Cześć.

    [OT] napisałem w nagłówku. Pierwszy raz to słyszę.
    Onet Skype 4.0 przy próbie połączenia się dostaje czkawki
    (to nie jest pogłos z mikrofonu,
    ale powtórzenia mówionych przeze mnie słów)

    Wiem, że NTG, ale może ktoś z elektroników miał coś takiego?
    Co ciekawsze: odbiorca słyszy mnie normalnie (a ja jego z czkawką).
    Driver? Kodek? Chcę ustawić Skype dla przyjaciółki,
    ale Ona przedstawiła mi pudło płytek i radź sobie.
    Nagrywał coś jej Syn, ale nie wolno mi ingerować w to dzieło,
    - choćbym chciał :( Głupot jest tam wiele.
    Komp w miarę nowy, Win XP, nagranie i odtwarzanie - OK. !!
    Z rejestrów wywaliłem Skype'a, nagrałem ponownie.
    Figa! Co do cholery jest?

    Kolega mi radził drivery (realtech.com.tw) od początku zainstalować,
    ale może jest obejście zabawki?

    Ktoś spotkał się z takim efektem i zna antidotum?

    Pozdrowienia

    PS:
    AntekL1 at (zastąp znanym znaczkiem) aster krooppka i dodaj pl (dla
    spamera)
    Też ciekawy jestem, czy spamer wyciągie mój adres z linii powyżej.
    Z początku maila, w nagłówkach, - dużo łatwiej. Powodzenia.

    Antek

  • 2. Data: 2009-03-25 07:21:24
    Temat: Re: [OT] "Skype ma czkawkę"
    Od: <k...@w...pl>

    Mikrofon oczywiście nie jest skierowany w głośnik?

    Poza tym to sterowniki.

  • 3. Data: 2009-03-25 07:22:06
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mikrofon oczywiście nie jest skierowany w głośnik?
    >
    > Poza tym to sterowniki.

    Sprawdź za pomocą rejestratra windows czy nagrywa z pogłosem.

  • 4. Data: 2009-03-25 09:55:29
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź za pomocą rejestratra windows czy nagrywa z pogłosem.

    No i gosciu po drugiej stronie tez powinien to sprawdzic, być może on ma
    jakieś ustawienia dziwne ze dodaje dodatkowe efekty do dzwieku
    rejestrowanego
    przez mikrofon. Moze być tez problem z danymi wychodzącymi u tego kogoś z
    kim
    rozmawiasz. Jak ma zapchane łącze wychodzące, ktore zazwyczaj ma
    przepustowość
    kilka razy mniejsza niż przychodzące to może być taki efekt.

  • 5. Data: 2009-03-25 15:43:56
    Od: Kicer <...@...c>

    Antek Laczkowski wrote:

> [...]
    > ale może jest obejście zabawki?
    >
    > Ktoś spotkał się z takim efektem i zna antidotum?

    a moze masz przekierowany mikrofon na głosniki ? w opcjach dźwieku, przy
    odtwarzaniu sie to ustawia

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 6. Data: 2009-03-25 17:28:19
    Od: "Antek Laczkowski" <a...@a...wyrzuc.pl>

    Dnia 25-03-2009 o 10:55:29 bhk <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał(a):

    > Moze byae tez problem z danymi wychodz?cymi u tego kogo? z
    > kim
    > rozmawiasz. Jak ma zapchane ??cze wychodz?ce, ktore zazwyczaj ma
    > przepustowo?ae
    > kilka razy mniejsza ni? przychodz?ce to mo?e byae taki efekt.

    To ma sens - szybkość łącza. Muszę trochę poduczyć znajomą
    ja nie mogę być w 2 miejscach jednocześnie.

    Mikrofon w głośnik i nagrania z rejestratora Windows
    mam za sobą - NIE te zabawki, sprawdziłem.

    Procesy o dziwnych nazwach wywaliłem - też nie to.
    Jeszcze mogę pojechać po usługach (Windowsowych services),
    a w końcu zmienić driver
    - realtech-cos-tam-.tw. Może napiszę do tych Taiwańczyków,
    (końcówka adresu *.tw). Azjaci są dobrzy, tylko czy zechcą pogadać
    z upierdliwcem z Polski??

    Antek

  • 7. Data: 2009-03-25 19:08:57
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > - realtech-cos-tam-.tw. Może napiszę do tych Taiwańczyków,
    > (końcówka adresu *.tw). Azjaci są dobrzy, tylko czy zechcą pogadać
    > z upierdliwcem z Polski??

    To jeszcze tego nie zrobiles? Co to za problem zaktualizowac sterownik?
    To sie robi w pierwszej kolejnosci, a potem dopiero szuka porad na
    grupie. A jesli juz to chyba realtek, a nie realtech.

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-03-26 15:44:25
    Od: "Antek Laczkowski" <a...@a...wyrzuc.pl>

    Dnia 25-03-2009 o 16:43:56 Kicer <...@...c> napisał(a):

    > a moze masz przekierowany mikrofon na głosniki ? w opcjach dźwieku, przy
    > odtwarzaniu sie to ustawia

    Myślałem o tym. Nie fizycznie skierowany mikrofon, ale software'owo.
    Jak wyjmę i włożę wtyczki do Line in lub Mic, zgłasza mi się driver
    "Realtek", pytający, czy np. w green-in są słuchawki, czy coś innego.

    Driver to bardzo ładnie sprawdza.
    Wiem, mogę się pieprznąć, ale mam mało szans, u siebie ustawiłem
    te podłączenia poprawnie, a u kumpelki jest źle.

    Jeszcze myślę tak: gdybym miał dodatnie sprzężenie zwrotne,
    to każdy dźwięk w mikrofonie skończyłby się wyciem, "obijaniem się"
    wjścia karty o zasilanie.
    NIE to. Fragmenty słów się powtarzają. ale to raczej 2 Hz, niż wycie na
    1000 Hz lub podobne.

    W innym mailu napisałem, co mogę zrobić, ( = co wolno mi zrobić)
    ale wdzięczny jestem za każdą sugestię. Jak znajdę rozwiązanie,
    to się z przyjemnością podzielę :)

    Antek

  • 9. Data: 2009-03-27 07:10:49
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Antek Laczkowski" <a...@a...wyrzuc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W innym mailu napisałem, co mogę zrobić, ( = co wolno mi zrobić)
    > ale wdzięczny jestem za każdą sugestię. Jak znajdę rozwiązanie,

    Masz niezły słuch jak wychwytujesz 2 Hz :-D
    2 Hz to już sprzężenie
    w nagłośnieniu sal stosuje się przesunięcie 10Hz

  • 10. Data: 2009-03-27 07:13:14
    Od: <k...@w...pl>

> [...]
    > - realtech-cos-tam-.tw. Może napiszę do tych Taiwańczyków,
    > (końcówka adresu *.tw). Azjaci są dobrzy, tylko czy zechcą pogadać

    To raczej sterowniki karty.
    Może jakiś inny proces próbóje dostać się do karty.