    From: Darek Pełka <d...@g...POLSKA>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [OT] Styropian do pakowania sprzętu
    Date: Fri, 24 Apr 2009 08:39:38 +0200

    Cześć

    Wiele razy już okazywaliście się bardzo pomocni w dziedzinach dość
    odległych od elektroniki, dla tego mam nadzieję, że nie zostanę
    zlinczowany za moje pytanie:

    Szukam jakiegoś wypełniacza, aby zapakować sprzęt do pudełka. Chciałbym
    wypełnić wolną przestrzeń w pudle czymś sypkim i w miarę estetycznym.
    Jakieś pakuły / gazety odpadają, idealne byłyby takie "styropianowe
    czipsy" :) Nie wiem czy to styropian czy inne tworzywo, wygląda podobnie
    i jest miękkie. Gdzie można kupić coś takiego? Kruszenie odpada,
    chciałbym uniknąć wszędobylskiego styropianowego proszku.

    Macie jakiś pomysł?

    Dziękuję,

    Darek