  • 1. Data: 2009-04-24 06:39:38
    Temat: [OT] Styropian do pakowania sprzętu
    Od: Darek Pełka <d...@g...POLSKA>

    Cześć

    Wiele razy już okazywaliście się bardzo pomocni w dziedzinach dość
    odległych od elektroniki, dla tego mam nadzieję, że nie zostanę
    zlinczowany za moje pytanie:

    Szukam jakiegoś wypełniacza, aby zapakować sprzęt do pudełka. Chciałbym
    wypełnić wolną przestrzeń w pudle czymś sypkim i w miarę estetycznym.
    Jakieś pakuły / gazety odpadają, idealne byłyby takie "styropianowe
    czipsy" :) Nie wiem czy to styropian czy inne tworzywo, wygląda podobnie
    i jest miękkie. Gdzie można kupić coś takiego? Kruszenie odpada,
    chciałbym uniknąć wszędobylskiego styropianowego proszku.

    Macie jakiś pomysł?

    Dziękuję,

    Darek

  • 2. Data: 2009-04-24 07:00:15
    Temat: Re: [OT] Styropian do pakowania sprzętu
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czipsy" :) Nie wiem czy to styropian czy inne tworzywo, wygląda podobnie
    > i jest miękkie. Gdzie można kupić coś takiego? Kruszenie odpada,

    Wiele zależy ile takich paczek potrzebujesz wypełnić, i jak ciężkie są
    przedmioty które chcesz tak opakować.
    Np. system Airplus (nadmuchane foliowe woreczki) nie nadaje się do
    zapakowania ....alternatora :-) ... i innych ciężkich rzeczy.
    Do jednostkowej wysyłki - poszukaj w necie lub na aukcjach "wypełniacz
    przestrzeni".

    Pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2009-04-24 07:17:16
    Od: Darek Pełka <d...@g...POLSKA>

    Reksio pisze:
> [...]
    (...)

> [...]
    > zapakowania ....alternatora :-) ... i innych ciężkich rzeczy.
    > Do jednostkowej wysyłki - poszukaj w necie lub na aukcjach "wypełniacz

    Dzięki, zaraz poszukam. Chodzi o jedną paczkę z lekkim sprzętem, tyle,
    że objętościowo to będzie wymagać sporego pudła, dlatego potrzebuję
    wypełniacza.

    Darek

  • 4. Data: 2009-04-24 07:58:07
    Od: "o" <...@p...st>

    Użytkownik "Darek Pełka" <d...@g...POLSKA> napisał w wiadomości
    > Dzięki, zaraz poszukam. Chodzi o jedną paczkę z lekkim sprzętem, tyle,
    > że objętościowo to będzie wymagać sporego pudła, dlatego potrzebuję
    > wypełniacza.

    Kup najtańsze bezsmakowe , duże chrupki kukurydziane.(chipsy FLO-PAK)
    To się wykorzystuje w ekologicznych pakunkach, np. drobnej elektroniki

    Pytałeś o wypełniacze styropianowe - EPS fillings
    W małych ilościach wyjmij z czegoś

  • 5. Data: 2009-04-24 19:48:52
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Darek Pełka wrote:
    > idealne byłyby takie "styropianowe
    > czipsy" :) Nie wiem czy to styropian czy inne tworzywo, wygląda podobnie
    > i jest miękkie.

    I zazwyczaj jadalne. Serio. :)

    k,

  • 6. Data: 2009-04-26 17:38:48
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

> [...]
    > i jest miękkie. Gdzie można kupić coś takiego? Kruszenie odpada,
    > chciałbym uniknąć wszędobylskiego styropianowego proszku.

    duży worek foliowy + pianka budowlana.
    napsikac do środka i zawiązac ,wrzucić do kartonu

  • 7. Data: 2009-04-26 20:50:58
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 26.04.2009 tygryseek <1...@o...pl> napisał/a:

    > duży worek foliowy + pianka budowlana.
    > napsikac do środka i zawiązac ,wrzucić do kartonu

    Rozerwie. Widziałem kiedyś płytę karton-gips wybrzuszoną po wtryśnięciu
    pianki. A Ty piszesz o kartonie :P :)
    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 8. Data: 2009-04-26 20:51:57
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > duży worek foliowy + pianka budowlana.
    > napsikac do środka i zawiązac ,wrzucić do kartonu

    Dodatkowa zaleta - potrafi się dostosować do kształtu przedmiotu.
    Ale trzeba uważać - bo potrafi "puchnąć" jeszcze długo po napsikaniu, i to z
    niezłą mocą.

    Pozdrrr... Reksio

  • 9. Data: 2009-04-26 20:57:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    > duży worek foliowy + pianka budowlana.
    > napsikac do środka i zawiązac ,wrzucić do kartonu

    Tylko powinna być chemoutwardzalna czyli kilka razy droższa

  • 10. Data: 2009-04-26 21:13:05
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Rozerwie. Widziałem kiedyś płytę karton-gips wybrzuszoną po wtryśnięciu
    > pianki. A Ty piszesz o kartonie :P :)

    Ale to chyba nie ma większego znaczenia czy paczka będzie sześcienna, czy
    obła :-)
    Za to znam historię jak właściciel malucha wpsikał sobie piankę w profile
    samochodu. Te od klapy bagażnika nieżle ją powyginały :-)

    Pozdrrr... Reksio